آنچه مردان می گویند تا از گفتگو با زنان شانه خالی کنند

آنچه مردان می گویند تا از گفتگو با زنان شانه خالی کنند
  • باشه ، باشه مثل همیشه حق با توست و من اشتباه می کنم ، حالا راضی شدی ؟!

باید در نظر داشت هدف از یک مکالمه برد و باخت نیست ، زیرا یک مکالمه هرگز یک مسابقه نیست که برنده و بازنده داشته باشد ، مکالمه به منظور ایجاد یک ارتباط متقابل بوجود می آید و گفتن جمله ی فوق این احساس را به زن خواهد داد که ؛ شوهر من تصور می کند ما در میدان جنگ هستیم و در این میان من با تمام تلاش خود به دنبال محکوم کردن و شکست او هستم .

  • وِلِش کن بابا ، بی خیال !!

زنان به طور غریزی قادر به فراموش کردن یک موضوع نیستند . خصوصاً اگر به آن ها دستور فراموشی داده شود . زمانی که چیزی می شنوید و برای شما خوشایند نیست ، بهتر این است که با احساسات همسر خود همراه شوید ، موضوع را حل و فصل کنید ، نه اینکه صورت مسئله را پاک کنیــد .

  • خودم خوب می دونم که دارم چکار می کنــم !!

مفهوم این پیام این است که نمی خواهم با تو در امور مشورت کنم و نظر تو به عنوان همسرم ، برایم مهم نیست . این جمله رابطه ی دوستانه و عاشقانه ی شما را به مرور تخریب می کند .

  • من هم همینطور !!

به کار بردن جمله ی فوق از طرف مرد دو پیام دارد ، اولاً مرد از لحاظ ارتباط کلامی ضعیف است و یا آنقدر تنبل است که حوصله ی ابراز احساسات خود را به همسرش ندارد(زن : عزیزم دوستت دارم ، مرد : من هم همینطور) . دوماً مرد اصولاً اعتقادی به موضوع ندارد و عمداً دوست ندارد آن را به زبان بیاورد(زن : بسیار خوشحالم ، مرد : من هم همینطور) .

منبع : راز آرامش ، فرشته گودرزی .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .