آیا به شانس اعتقاد دارید ؟

آیا به شانس اعتقاد دارید ؟

هیچکس نیست که این واژه را حداقل از لحاظ لغوی استفاده نکرده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد .چه بسا بسیاری از افراد به اثرات و عملکردهای معجزه آسای آن نیز معتقدند .

  • به راستی شانس چیست ؟؟؟
  • کاربردهایش کدامند ؟؟؟
  • قابلیت ها و ظرفیت هایش تا چه حدود پویاست ؟؟؟
  • انرژی های نهفته در درونش از کجا تامین می شود ؟؟؟

هنگامی که چرخ زمانه برخلاف شرایط زمان ، مکان ، عرف و انتظار عمومی ، به نفع یا ضرر فردی و یا قومی بچرخد و در کوتاهترین مدت اثرات کاربردی خود را ظاهر سازد ، بطوریکه انرژی های نهفته سازوکارهای کاربردی پرتوان که در پوشش ظریفی بسته بندی شده اند ، از دید عموم پنهان بماند ، پای “شانس” در تصاویر ذهنی مردم باز می شود و به دلیل نبودن بسترهای قابل قبول انتظار و چرخش سمت و سوی حجم بزرگی از انرژی های نهفته در تصاویر ذهنی ، “شانس” در ذهن مردم هویت پیدا می کند .

بعبارت ساده تر در واقع تعدادی از سازوکارهای انرژی کاربردی نهفته ، بصورت فوق العاده و در فشرده ترین زمان ممکنه به گونه ای با هم هماهنگ و متعادل می شوند که دارای نوعی هویت و مشخصه و مولفه می شوند و به عبارت دیگر صاحب قابلیت ها و ظرفیت های عظیم کاربردی مستقل می شوند و چون در پرده پوشیده شده اند ، از دید جریانات حاکم دور می مانند و زمانی که به تبلور می رسند اثرات کاربردی خود را در قلب “شانس” ظاهر می سازند .

آورده اند ، شام پگاهی که نادر حاکم “ابیورد” شد ، محکوم به اعدامی بیش نبود که در “کلات” به زنجیر کشیده بودنش . اما شجاعت ، درایت ، رشادت ، جوانمردی ، بلند همتی ، بی باکی ، و از همه بالاتر ، عشق آتشین دختر حاکم ابیورد به وی از جمله سازوکارهای پرانرژی نهفته ای بودند که در پوشش ظریفی از خیانت دختر به پدر ، از شام تا پگاه شبی ، از محکوم به اعدامی پادشاهی کشورگشا ساختند و بسیاری از این دست تمثیل ها که دامنه آن تا اکتشافات و اختراعات نیز گسترده شده است و بسیاری از پیروزی ها و شکست های بزرگ و کوچک ، مردان و زنان بزرگ و حتی انسان های عادی را دربرمی گیرد . هستی در سیالی از دانش فنی عظیم و پیچیده ، به گونه ای هماهنگ و متعادل شده است که در بسیاری از موارد هنگامی که برای انسان آشکار می شوند اعجاز برانگیزند . کشف اتفاقی “پنی سیلین” و اختراع اتفاقی “دینامیت” که دنیا را تحت تاثیرات خود دگرگون کرد از جمله آنان اند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .