آیا مردان فقط به دنبال رابطه جنسی اند ؟

آیا مردان فقط به دنبال رابطه جنسی اند ؟

زنان عموما فکر می کنند که مردان فقط یک چیز را می خواهند ؛ رابطه جنسی . این که مردان نیاز به رابطه جنسی دارند یک حقیقت است ولی در واقع ، آنان به عشق و محبت نیز نیازدارند . حتی می توان گفت یک مرد به اندازه یک زن خواهان عشق و محبت است اما موضوع این است که قبل از آن که مرد بتواند دریچه قلبش را به سوی همسرش بگشاید و به او عشق بورزد ، به برانگیختگی جنسی نیاز دارد . همانطور که یک زن ابتدا به عشق و محبت نیاز دارد تا بتواند به مرحله رابطه جنسی برسد ، یک مرد نیز ابتدا نیاز به رابطه جنسی دارد تا به مرحله عشق برسد .

آری برای یک مرد ، رابطه جنسی پیش نیاز عشق است و بالعکس برای یک زن ، عشق پیش نیاز رابطه جنسی است . به عنوان یک راهنمایی کلی می توان گفت که یک زن قبل از آنکه بتواند اشتیاقی برای رابطه و تماس جنسی داشته باشد ، نیاز به ارضاء عاطفی دارد . در حالی که یک مرد بیشتر در طول رابطه جنسی به این ارضاء عاطفی دست می یابد . زنان این مسائل را درباره مردان نمی دانند و آنان را نمی شناسند . دلایل پنهان و ناخودآگاه فراوانی وجود دارد که باعث شتاب زدگی و عجله مردان در سراسر رابطه جنسی می شود . رابطه جنسی قادر است دوباره عشق و محبت را در مرد زنده کند . مردان در طی روز آنقدر سرگرم کارهایشان می شوند که آگاهی شان را نسبت به احساس عشق و محبت از دست داده و آن را گم می کنند . رابطه جنسی به مردان کمک می کند تا دوباره احساساتشان جان دوباره ای بگیرد . از طریق رابطه جنسی ، راهی به سوی قلب مردان گشوده می شود و در نتیجه ، مرد توان مجدد و بیشتری را برای ارائه و دریافت عشق و محبت پیدا می کند .

هنگامی که زنان بتوانند این تفاوت ها را درک کرده و بشناسند ، دیدگاهشان درباره رابطه جنسی تغییر پیدا خواهد کرد . زنان می توانند از این دیدگاه به رابطه جنسی نگاه کنند که “درخواست رابطه جنسی از جانب مرد ، در نهایت به منظور دست یافتن به عشق و صمیمیت صورت می گیرد .” در نتیجه ایجاد این تفکر و دیدگاه ، بجای اینکه تمایل و درخواست مردان به رابطه جنسی باعث جدایی ، تنش و دوری از عشق شود ، جرقه های عشق را در همسران روشن خواهند کرد . هنگامی که زنان بدانند و درک کنند که چرا مردان به رابطه جنسی نیاز دارند ، احساسات و عقایدشان درباره رابطه جنسی به طور چشم گیری تغییر خواهد کرد .

منبع : بهداشت روابط جنسی همسران . تالیف حبیب الله مسعودی فرید .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .