از مجردی تا زندگی مشترک

از مجردی تا زندگی مشترک

ازدواج کردن یعنی ، تغییر وضعیت در زندگی و به وجود آمدن موقعیت جدید برای افراد . یعنی پسران و دختران به مرحله همسری رسیدن . لذا انتظار می رود که زوج های جوان خود را از عالم مجردی خارج نمایند و به خود به صورت انسانی که توام با مسئولیت گشته است بنگرند . در این شرایط زوج های جوان باید خودشان را فردی جدید بنگرند که مکلف هستند از توجه بیشتر ، ملاطفت بیشتر ، متانت بیشتر ، آداب دانی و رعایت بیشتر آن ، حجب و حیای بیشتر ، اخلاق بهتر ، عشق به خانه و همسر ، سادگی بیشتر ، پاکیزگی بیشتر ، وقت شناسی بیشتر ، صرفه جویی بیشتر ، فروتنی بیشتر ، هوشیاری بیشتر و … نسبت به زمان تجردشان برخوردار باشند .

آن ها باید حالا برخی از آنچه را که در دوران مجردی آن ها باعث شادی ، ابزار سرگرمی و … بوده اند را کنار بگذارند و به آن فکر کنند که چه چیزی هر دو نفر آن ها را شاد ، برانگیخته و روحیه دار می نماید تا به آن بپردازند . معمولا همسران جوان دوستان و رفقای مجردی دارند که قبلا با آن ها رابطه تنگاتنگ دوستی و رفاقتی داشته اند ، برخی مواقع مشاهده شده است که همسران جوان بعد از ازدواج نیز با همان دوستان و رفقای خویش همانند دوران مجردی خود که فرصت بیشتری داشته با هم باشند برخورد می کنند و وقت بیشتری را با آنان به گردش ، تفریح و … می گذرانند و از همسر جوان خویش غافل می گردند . یا عکس قضیه نیز اتفاق می افتد که همسران جوان بعد از ازدواج تمام دوستان و رفقای دوران مجردی را یکدفعه و به یکباره کنار می گذارند و در درون خانواده خویش به سر می برند . در یک چنین شرایطی به نظر می رسد که می بایست زوج های جوان نه همانند مجردی با دوستان خود برخورد نمایند و از همسرشان غافل گردند و نه چنان رفتار کنند که با آن ها به طور کلی قطع ارتباط نمایند . افراط و تفریط در همه ی امور مسئله ای نکوهیده است . چرا که امکان دارد بعد از ازدواج دوستان قدیمی ، معاشرت های خانوادگی شما شکل بگیرد . بنابراین رعایت تعادل یک اصل محسوب می شود .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .