اولویت های متفاوت مردان و زنان

اولویت های متفاوت مردان و زنان

مردها در درجه اول خود را با کار و موقعیت ها و زن ها خود را بر مبنای روابط شان تعریف می کنند . اگر مردی نسبت به کار خود و همچنین نسبت به توانایی خود برای موفق شدن احساس خوبی نداشته باشد ، نمی تواند به خوبی بر روابط شخصی تمرکز کند . درک کردن و پذیرفتن این حقیقت برای خانم ها مشکل است . ارزش های زنان متفاوت از مردان است ، و زنان بر خلاف مردان هرقدر که در کار خود موفق باشند، در صورت عدم رضایت از زندگی احساسی ، نسبت به خود احساس خوبی نخواهند داشت . برای یک زن ، گذراندن اوقات صمیمی با مرد مورد علاقه اش نوعی پاداش ، مایه آرامش و نعمتی است که در پایان روز نصیبش می شود ، نه مزاحمت و درد سر ؛ بنابراین زنان از همسرانشان می خواهند کلیه مشغولیتها و نگرانی های کاری را دور بریزند و راحتی و آسایش را در آغوش گرم خود به آن ها هدیه دهند و عشق همسرانشان را نسبت به خود جستجو کنند ، با این همه وقتی زنان خود نیز به خانه برمی گردند دوست دارند اینگونه باشند .

فکر می کنید آقایان نیز می توانند چنین احساسی داشته باشند ؟!! پاسخ این است که خیر !!! متاسفانه آقایان شخصیت و هویت خود را بر مبنای کار خود محک زده و موقعیت های کاری باعث تقویت حس عزت نفس آن ها می شود به همین دلیل تا همین اواخر بیماری های ناشی از فشار روانی مانند ، حملات قلبی ، فشار خون بالا و اعتیاد به الکل و مواد مخدر بیشتر گریبان گیر مردها بوده است ؛ چرا که تشویق و نگرانی ذهنی ، کار بیش از حد و ناتوانی در تسکین و آرام یافتن از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکلات است .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .