برای فرزنددار شدن عجله نکنید

برای فرزنددار شدن عجله نکنید

کسانی که این متن را مطالعه می کنند دو گروه می باشند ؛ یک گروه که فرزنددار شده اند ، گروه دیگر کسانی هستند که هنوز فرزنددار نشده اند . روی سخنم بیشتر با گروه دوم است اگر شرایط سن و ازدواج شما به گونه ای است که تاخیر در فرزنددار شدن مشکلی جدی را برای شما به وجود نمی آورد ، مثلا از سن بالایی برخوردار نیستید ، در این صورت بهتر است در امر فرزنددار شدن شتاب به خرج ندهید و حداقل به مدت دوسال از بچه دار شدن جلوگیری نمایید . دلیل این پیشنهاد این است که ؛

  1. اولا شما در طول این دوسال زندگی کردن با یک پسر یا دختر جوان لذت خواهید برد و اینکه احیانا در عالم تجرد مایل بودید با جنس مخالف خود رابطه داشته باشید به آن تحقق خواهید بخشید . دوما بلافاصله بچه دار شدن بعد از ازدواج نقش های شما در خانواده را تغییر خواهد داد ؛ مشکلات را بیشتر خواهد کرد ، انرژی شما را خواهد گرفت ، در نتیجه از بهره مند شدن از لذایذ بخشی از زندگی محروم خواهید بود . تحقیقات نشان داده است که عده ای قلیل از جوانان که ازدواج نموده اند قبل از ازدواج آرزو داشته اند که با جنس مخالف خود دوست باشند . زود فرزنددار شدن به شما فرصت خواهد داد که نتوانید لذت دوستی با جنس مخالف را به طور شرعی و قانونی تجربه کنید .
  2. ثانیا ایجاد فاصله در فرزنددار شدن این فرصت را برای زوج ها ایجاد می کند که آن ها بتوانند در این مدت زمان نسبتا بلند با روحیه ، منش ، شخصیت و به طور کلی با ویژگی ها و شرایط فردی یکدیگر آشنایی پیدا کنند و چنانچه خدای ناکرده احساس کردند که نمی توانند خودشان را با شرایط و موقعیت های جدیدی که با همسرشان دارند وفق دهند ، در آن صورت وجود فرزند مانع از حل منطقی مشکل آن ها نگردد و یا احیانا مشکل آن ها به جدایی انجامید ، فرزند قربانی طلاق به وجود نیاورند .

البته همانطور که گفته شد عدم تعجیل در فرزندآوری مربوط به زوجینی می شود که فرصت کافی برای این امر مهم را دارند ، یعنی زوج های جوانی که از لحاظ سن و وضعیت جسمانی در شرایطی قرار دارند که می توانند زمان فرزنددار شدن خود را عقب انداخته و کمی بخود فرصت دهند . این نکته هم لازم بذکر است که پس از این وقفه و همزمان با ایجاد تکامل و ثبات نسبی شخصیت زوجین در کنار یکدیگر که حاصل این وقفه خواهد بود و با آمدن فرزند به جمع زوج جوان و تغییر نقش ها زندگی اتفاقات بسیار دلنشین و شیرینی در زندگی زوجین رخ می دهد که تا پیش از آن ، از این اتفاقات بی نصیب بوده اند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .