به احساسات و عواطف همسرتان توجه کنید

به احساسات و عواطف همسرتان توجه کنید

وقتی همسرتان را به لحاظ عاطفی تنها می گذارید ، دچار مشکلاتی می شوید …

بسیاری از ما انسان ها در زندگی خود به لحاظ عاطفی تشنه و گرسنه هستیم . سپس این کمبود را با اعتیاد به پرخوری و غذا ، مصرف نوشابه های الکلی ، اعتیاد به خرید کردن ، کار زیاد و … جبران می کنیم . اما تنها چیزی که کم داریم عشق و محبت و توجه کافی است نه غذا و الکل و موادمخدر . اغلب ما پس از مدتی از ازدواج مان غافل می شویم و مانند قبل به آن توجه و رسیدگی نمی کنیم و تا ازدواجمان یا بعبارتی زندگی مشترکمان با مشکلی اساسی و جدی روبه رو نشود ، توجه کافی به آن نمی کنیم . در زیر به دو مورد از اشتباهات بزرگی که ما را از شریک زندگیمان و احساسات و عواطف وی دور می کند اشاره می کنیم .

  1. از عواملی که عشق ، محبت ، شور و حرارت رابطه یا ازدواج ما را می کشد آن است که به همسرمان عادت می کنیم و او را بدیهی می پنداریم . به عبارت دیگر او را در پایان لیست اولویت های زندگی خود قرار می دهیم . ضرب المثلی هست که می گوید هیچ یک از ما در پایان زندگی مان هرگز به خود نخواهیم گفت ؛ “ای کاش وقت بیشتری را صرف پول درآوردن کرده بودم ، ای کاش زمان بیشتری را به کار کردن اختصاص داده بودم ، ای کاش ورزش کرده بودم و ای کاش …” معتقدم همه در پایان زندگی از خود خواهیم پرسید ؛ “چرا به عزیزان خود بیشتر عشق نورزیدم ؟ ای کاش عشق و محبت خود را بیشتر به آن ها ابراز کرده بودیم . ای کاش به آن ها می گفتیم چقدر دوست شان داریم” .
  2. اشتباه دیگری که باعث می شود عشق ، محبت ، شور و حرارت میان خود و همسرمان را بکشیم آن است که به بچه ها بیشتر باید توجه کنیم و آن ها را مقدم بر همسرمان می دانیم . بسیاری از ما ، از عشق و محبت و توجه همانند اهرمی به نفع خود استفاده می کنیم . یعنی می گوییم اگر مطابق خواسته ها و نیازهای من رفتار کنی با تو مهربان خواهم بود .

سعی کنید که کوله بار احساسی و عاطفی خود را بر همسرتان خالی نکنید ، چراکه در این صورت از او یک دشمن می سازید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .