تفاوت های مربوط به حواس در مردان و زنان

تفاوت های مربوط به حواس در مردان و زنان
  • حس شنوایی .

حس شنوایی زن ها در همه دوران به مراتب بالاتر از حس شنوایی مردان است . به طوری که تمام محرک های صوتی را دریافت می نمایند . آزمایش ها نشان داده است در یک سالن که تعداد بیشماری موسیقی پخش می گردید ، زنان قدرت درک و فهم تمام موسیقی ها را دارا بودند ؛ در صورتی که مردان برخی از صداها را نشنیده بودند . در دفاتری که خانم ها منشی می باشند معمولا صدای تلفن کوتاه و کم تنظیم شده است . این موارد گویای بالا بودن حس شنوایی زنان در مقایسه با مردان می باشد . شما حتما مشاهده کرده اید که وقتی زنان دور همدیگر جمع می شوند همه با هم صحبت می کنند و جالب که همه ، صحبت های همه را می شنوند و می فهمند چه گفته می شود ، درست در رابطه با موضوع صحبت به همه پاسخ می دهند .

زنان معمولا از راه حس شنوایی ارضاء می گردند و از شنیدن لذت می برند . تحقیقات نشان داده است در سنین بالا 35% زنان به سمعک نیاز دارند در حالی که این درصد در مورد مردان هم سن زنان 45% می باشد . این تفاوت معمولا اکتسابی نیست بلکه جنسیتی است ؛ زنان به محرک های شنوایی علاقه نشان می دهند . شاید بیت زیر به همین منظور سروده شده است ؛

زن ، اگرچه زیرک و هوشیار باشد *** اسیر مرد خوش گفتار باشد

آنچه که مردان در رابطه با این حس زنان باید به خاطر داشته باشند این است که باید از این تفاوت بهره بری مناسب بنمایند و با همسرشان بیشتر صحبت و مصاحبت نمایند و با این عمل او را ارضاء نمایند و رضایت خاطر او را بدست آورند .

  • حس بینایی .

در مقابل زنان ، مردان از حس بینایی بهتری برخوردار هستند به طوری که در سنین بالا 45% زنان به عینک نیاز پیدا می کنند در صورتی که این رقم برای مردان 35% است . معمولا مردها به محرک های بینایی حساسیت بیشتری دارند به شکلی که این حساسیت در اعمال و رفتار روزانه آن ها هم به چشم می خورد ، شاید تهیه عکس های مبتذل یا چشم چرانی مردان به همان دلیل می باشد . به عبارت دیگر مردان از راه بینایی ارضاء می گردند . آنچه که زن ها باید از این تفاوت بین خود و همسرانشان بهره گیری نمایند ، این است که باید سعی نمایند زیبایی های خود را در معرض دید همسرشان قرار دهند . شایسته است که بهترین نوع پوشش ، آرایش را برای مردان خود داشته باشند ، ضمن ارضای آن ها رضایت خاطر آن ها را بدست آورند و در وابسته کردن آن ها به خود موفقیت کسب کنند .

  • حس لامسه .

حس لامسه زنان به مراتب قوی تر از مردان گزارش شده است . زنان می بایست سعی کنند از این برتری در روابط خود استفاده نمایند .

  • حس بویایی .

حس بویایی در زنان و مردان بالا و پایین می رود . نکته کاربردی این تفاوت به این شکل خواهد بود که مردان می توانند با استفاده از انواع عطرها و مواد خوشبو خوشان را برای همسرشان خوش بو بدارند و با این عمل رابطه خود و همسرشان را محکم نموده و رضایت او را بدست آورند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .