تمامی آنچه زنان از شنیدن آن بیزارند !

تمامی آنچه زنان از شنیدن آن بیزارند !
  • آروم باش !
    زمانی که همسر شما این جمله را از شما می شنود اضطرابش بالا رفته و آن را اینگونه تعبیر می کند که زیادی از خود واکنش نشان داده ام ، غیر منطقی شده ام و نمی توانم از پس موضوع برآیم و از طرف دیگر فکر می کند که این حرف شما را به فخر فروشی تلقی می کند(یعنی مرد ها به خود مسلط می باشند و زن ها نمی توانند بر خود مسلط باشند) .
  • سخت نگیر !
    با این جمله زن احساس می کند ، دغدغه های او را کوچک جلوه داده اند و موضوعی که ، او فکر می کند بسیار مهم و اساسی است ، و یک مشکل تلقی کرده است ، بسیار بی اهمیت و پیش پا اُفتاده بوده است . در این زمان تنها جمله ای که زنان در برابر شما می گویند این است که ، دیگر نمی خواهم در این مورد با تو صحبت کنم ! زنان می خواهند صحبت کنند و از شما انتظار حل مشکل را ندارند ، آن ها را درک کنید و به آن ها گوش دهید قبل از اینکه گوش دیگری برای شنیدن حرفهایشان پیدا کنند .
  • به اعصابت مسلط باش !
    این جمله نیز شبیه به پیام سخت نگیر است ! و زن این تصور را دارد که همسرش احساس می کند که او از یک کاه ، کوهی بزرگ ساخته است . به صحبت های زنان گوش کنید ، زیرا حتماً موضوع آن قدر مهم بوده که اعصاب او را تحت فشار قرار داده است .
  • این قدر بچه نشو !
    این جمله را هرگز بکار نبرید . با این حرف همسر خود را تحقیر کرده و احساس حقارت و ضعف در وی ایجاد می کنید . داشتن همسری با عزت نفس پایین و بدون اعتماد به نفس ، به نفع زندگی مشترکتان نیست .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .