توصیه هایی به همسران برای بهبود رابطه جنسی

توصیه هایی به همسران برای بهبود رابطه جنسی

هشت نکته مهم ، جهت بهبود رابطه جنسی همسران …

  1. از اهمیت ابراز محبت در کنار رابطه جنسی غافل نشوید .
  2. در مورد سطوح مختلف علاقه مندی های جنسی تان با هم تبادل نظر کنید .
  3. به همسرتان بگویید که با ارزش و قابل تقدیر است .
  4. به خاطر داشته باشید که بهبود پیوندهای عاطفی با همسرتان ، در نهایت پیوندهای جسمی شما را هم بهبود خواهد بخشید .
  5. شاید صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی سخت و آزاردهنده باشد و از نظر شما پرداختن به آن امری غیرممکن ، اما بهتر است حقیقت را فراموش نکنید که این موضوع نقش حیاتی و پایه ای در کیفیت و بقای زندگی زناشویی شما دارد . پس بهتر است قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و ناامید کننده ، با دیدی باز به این مسئله نگاه کنید و با خود و همسرتان صادق باشید .
  6. بهتر است خانم ها بدون رودربایستی و کاملا صریح ، در مورد آنچه که در این رابطه دوست دارند و یا نه ، صحبت کنند . این بهترین راهی است که می توانید به لذت و رضایت لازم دست یابید . هیچ مردی نمی تواند بدون راهنمایی همسر خود ، رضایت او را در این رابطه متجلی کند . پس اجازه بدهید که او بداند شما به چه چیزی علاقه دارید . مردان خیلی دوست دارند که شاهد رضایت همسرشان باشند .
  7. زنان تمایل دارند مورد توجه قرار گیرند ، پس مردی موفق است که به کوچکترین جزئیات و تغییرات در نوع پوشش ، آرایش و رفتار همسر خود دقت کند . تا می توانید رابطه جنسی خود را طولانی کنید و به همسرتان آرامش دهید .
  8. متاسفانه اکثر روابط جنسی زوجین حدود سی دقیقه و یا کمتر به طول می انجامد در صورتی که زمانی بیشتر از این فقط می بایست صرف تحریک کردن یکدیگر سپری شود .

منبع : بهداشت روابط جنسی همسران . تالیف حبیب الله مسعودی فرید .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .