حرفهایی که نباید به همسرتان بگویید

حرفهایی که نباید به همسرتان بگویید

همیشه با گفتن کلمات عاشقانه و رفتارهای محبت آمیز همسر از شما خوشحال نمی شود گاهی حرفهایی هست که نباید آن ها را گفت . برخی لغات و جمله ها در میان صحبت های ما وجود دارد که کاملا ناخواسته و نا آگاهانه ایجاد احساس بدی در ذهن همسرمان می کند که باید آنها را شناخته و حذف کنیم .

  • در مورد سن هم با احتیاط صحبت کنیم .

همیشه به این مسئله که خانم ها به سن شان حساسیت نشان می دهند می خندیم و با جنبه ای طنز آمیز آنرا می بینیم اما این مسئله بین مردان و زنان تفاوت زیادی ندارد با این تفاوت که زنان حساسیت و نگرانی خود را نشان می دهند اما مردان در درون خود نگران و نا راضی می مانند . این اصل دلیل بر این نیست که از سن و افزایش آن فرار کنیم نه ! بهتر است با آن مثبت برخورد کنیم به این صورت که حتی اگر همسرمان خود به افزایش سنش صحبت کرد با حرف هایی مانند ” این سالها ی عمرمان چقدر قشنگ و خوب سپری شده ” به جای اینکه بگویید ” داری پیر می شی ” و امثال این بعد فکر همسرتان را عوض کنید . هرگز به راحتی به پیر شدن و شکسته شدن همسرتان اشاره نکنید .

  • ناراحتی او را بیان نکنید .

زمانی که همسرتان مشکلی دارد و از چیزی ناراحت است در رفتارها و حرفهایتان دقت کنید . زمانی که یکی از زوجین از مشکلی رنج می برد نظر و باور همسرش برای او بسیار مهم است پس هرگز این جمله را که “میدونم سخته میدونم مشکله میدونم تو اصلا از این وضع خوشحال نیستی” بر زبان نیاورید چون باور شما در صحبت هایتان به او منتقل می شود و تاثیر می گذارد به جای این حرفها به او بگویید “من به قدرت تو در مقابله و تحمل این مشکل ایمان دارم” و یا “تو که همیشه محکم هستی” .

  • به راحتی تسلیم نشوید .

در مشکلات و مسائل سخت زندگی هیچ پیشنهادی تلخ تر از این نیست که به همسرتان بگویید که ” باید قبول کنیم که نمی توانیم کاری بکنیم” این جمله حس ناتوانی و تسلیم شدن را به همسرتان از سوی شما منتقل می کند و علاوه بر تاثیر منفی شما را در ذهن همسرتان فردی ضعیف نشان می دهد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .