دقایق خلاق بیافرینید …

دقایق خلاق بیافرینید …

یکی از دوستان فرهیخته و فاضل اینجانب تعریف می کرد که حتی در دوران دبیرستانش و در زمانی که خانواده به میهمانی دوستانه و یا مراسم جشن و سرور و حتی سوگواری ها می رفتند او در گوشه ای خلوت و ساکت از اتاقش مطالعه می کرده است و تقریبا نگذاشته است ساعتی هم به بیهودگی بگذرد .

او می گفت : “همه روزنامه های صبح و عصر را مطالعه می کردم و همه آثار بزرگان داخلی و خارجی را مرور می کردم و به نقد آثار علاقه بسیار داشتم . تا اینکه در کنکور دانشگاه قبول شدم و دوران تکمیلی تحصیلات را با موفقیت طی کردم و به درجه استاد تراز اول رسیدم ، تا حدی که توانستم بیش از صد و بیست مقاله پژوهشی در ژورنال های معتبر علمی جهان منتشر نمایم . این را مدیون درک ثانیه هایی می دانم که نگذاشتم بیهوده و در جریان عادی و معمولی زندگی به روزمرگی بگذرد . من به کمک ثانیه ها ، دقایق خلاق خلق کرده ام و به راستی نیز چنین بود .

چه بسیار از انسان ها که در کوران جریان پر کشش زندگی به روزمرگی افتاده و دچار روزمردگی می شوند ، ثانیه ها را که چه عرض کنم ، سال ها را به کامجویی و لذت طلبی گذرانیده و عمر خود را تلف می کنند و مصرف کنندگان بی مصرف هستند . اما تولیدکنندگان اندیشه ، اندیشمندانی هستند که از تمامی فرصت های زندگی خود به بهترین شکل سود برده اند . چرا شما یکی از آن ها نباشید ؟ مگر از دوست فرزانه ما چه کم دارید ؟

خودتان را در آیینه خوب نگاه کنید . آن مرد یا زن موفقی که بر اساس تلاش اندیشه هایش جهانی خواهد شد را مشاهده خواهید کرد . زمینه سازی سال های دراز خوشبختی درک ثانیه های امروز است . ثانیه های خود را پربار کنید ، مسلما آینده از آن شما خواهد بود .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .