دل مادرزن و پدرزنتان را بدست آورید

دل مادرزن و پدرزنتان را بدست آورید

احتمالا شما که درصدد ازدواج هستید از هم اکنون در نخستین دیدارهایتان با پدر و مادر همسر آینده تان ، از نحوه تعامل و برقراری رابطه با آنان بیم و نگرانی دارید . نکته جالب توجه این است که این نگرانی ها برای آن هایی که سالهاست زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند نیز وجود دارد و چه برسد به شما که به نوعی صفر کیلومتر هستید !!!

اگر شما مرد جوانی هستید که به تازگی با همسر ایده آل خود ازدواج کرده اید توجه کنید که تا ماه ها همچنان زیر ذره بین پدر و مادر همسر خود هستید ، به آن ها این حق را بدهید که نسبت به آینده فرزندشان نگران باشند و این شما هستید که باید در اولین دیدارها با نشان دادن توانایی های خود نگرانی درونی آن ها را برطرف کنید .

  • این مهم است که در نگاه های نخست باید به همسرتان بفهمانید که نسبت به کسب و کار و درآمدزایی چقدر حساس هستید و نمی گذارید مسائل محیطی تاثیری بر آن ها بگذارد ، اگر بتوانید بر این مهم غلبه کنید گام بلندی در رسیدن به اهدافتان برداشته اید .
  • سعی کنید در هر حالتی جانب احترام آن ها بخصوص مادر همسرتان را نگاه دارید ، چه بسا آن ها بخواهند در قالب آزمودن شخصیت درونی شما ، شما را در وضعیت روحی بحرانی قرار دهند و میزان ظرفیت شخصی تان را ارزیابی کنند . هدف اصلی آن ها از چنین کاری این است که مطمئن شوند شما در زندگی آتی خود با دخترشان چه نوع واکنش هایی در لحظات و شرایط گوناگون از خود نشان می دهید . پس اگر چنین شد به آن ها حق دهید .
  • سعی کنید این احترام از میزان و حد متعارف خود نیز خارج نشود ، چون معمولا پدر همسرتان که نسبت به مادر ایشان منطقی تر به نظر می رسد با اندکی تدبر و تفکر در رفتار به نوعی چاپلوسانه شما از نیت نادرستتان آگاه شده و با ترش رویی با شما برخورد خواهد کرد .
  • به نظر می رسد در هر حالتی به خصوص برقرای روابط روحی و عاطفی با نزدیکترین بستگان همسر جوانتان رعایت اعتدال رفتاری ممکن است و باید صورت گیرد .
  • هیچ گاه با آن ها جر و بحث نکنید و اگر شرایط بحرانی به وجود آمد سکوت کنید تا آب از آسیاب افتاده و در فضایی آرام و به دور از تنش به بیان حقایق و ناگفته ها بپردازید .
  • هیچ گاه سعی نکنید در لحظات بروز جنگ و دعواهای لفظی و خانوادگی با پدر همسرتان گفتگوی تند داشته باشید .
  • برای اینکه شناخت و دید بهتری نسبت به پدر و مادر همسرتان داشته باشید تا آنجایی که دخالت در زندگی خصوصی شان تلقی نشود به بررسی گذشته آن ها پرداخته و دریابید که در مقابله با افراد مختلف چه واکنش هایی از خود بروز می دهید . در صورتی که موفق شوید بی شک شما یکی از موفق ترین دامادهایی خواهید بود که با شناخت کامل از مهمترین بستگان همسرشان روابط گرم و حتی جدایی ناپذیری با آن ها برقرار کرده اید .
  • به خاطر داشته باشید معمولا پدر و مادر عروس به داماد به چشم فرزند و یا در برخی موارد نزدیکتر از فرزند خود نگاه می کند . شما به عنوان یک مرد جوان نمی بایست از این دیدگاه سوء استفاده کرده و در عین حال با استفاده از اعتماد و اطمینانی که به شما پیدا کرده اند سعی در جلب حمایت بیشتر و عمیق تر آن ها داشته و از دانسته های ارزشمندشان در ترقی زندگی خود استفاده کنید . در این صورت می توان نام داماد زرنگ را بر شما گذاشت .
  • همیشه در مقابل پدر و مادر همسر خود شیک ترین لباس های خود را بپوشید و از همسرتان هم بخواهید که همیشه چنین باشد . مزیت این کار ساده در این است که آن ها با مشاهده شما در نگاه نخست و در ادامه در دیدی عمیق تر به نوعی آرامش درونی و اولیه دست می یابند . چون حقیقتا این تصور را در خود می پرورانند که با وجود آرامشی نسبی در فضای زندگی نوپایتان بوده است که شما حوصله و وقت کافی برای آراسته کردن ظاهر خود داشته اید .
  • اگر خسته و درمانده از کارهای روزمره شده اید توصیه می کنیم که هرگز در برابر پدر و مادر همسر خود حاضر نشوید این وضعیت تفکر منفی بر تفکر آن ها می گذارد و اگر آن ها کمی هم پا به سن گذاشته باشند که بدتر ، چنین افرادی به راحتی دچار نگرانی شده و تا شما بخواهید به آن ها بفهمانید که مشکل خاصی نیست و این ظاهر آشفته صرفا به خاطر خستگی های روزمره است آنها دقایقی را یا حتی ساعاتی را در نگرانی و تشویش خاطر سپری خواهند کرد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .