دور چشمتان چروک نمی شود اگر …

دور چشمتان چروک نمی شود اگر …

عادت های بد خود را ترک کنید …

  1. چشم هایتان را جمع نکنید !!! نیم باز نگاه داشتن چشم ها سبب می شود که پوست نرم و نازک اطراف چشم ها چین بیفتد .
  2. با خشونت پلک هایتان را نمالید !!! مالیدن پلک ها یا پاک کردن آرایش آن ها با خشونت و یا کشیدن دستمال روی آنان ، پوست پیرامون چشم ها را می آزارد و سبب بروز چین و چروک می شود . پس با چشم هایتان رفتار ملایمتری داشته باشید .
  3. به هیچ چیز و هیچ جا زیاد چشم ندوزید !!! چشم دوختن به تلویزیون و یا حتی یک منظره بدیع به مدت طولانی ، به چین و چروک های اطراف چشم تان می افزاید .
  4. روزها بدون عینک آفتابی از خانه بیرون نروید !!! عینک آفتابی چشم ها و پوست اطرافشان را در برابر آفتاب محافظت می کند .
  5. جهت ترک عادت های بد به پزشک مراجعه کنید !!! عادت های خود را بررسی کنید و  اگر به عادت بدی برخورد کردید که موجب آسیب دیدن چشم و پوست اطراف آن می شود ، در اصلاحش بکوشید . مثلا اگر موقع دیدن چیزی چشم هایتان را جمع می کنید و در غیر اینصورت درست نمی توانید آن را تشخیص دهید ، حتما به چشم پزشک مراجعه کنید . چراکه ممکن است نیاز به عینک داشته باشید و یا اگر پلک هایتان خارش دارد و ناچار می شوید پلک ها را بمالید و یا بخارانید ، حتما به پزشک مراجعه کنید ، زیرا ممکن است دچار آلرژی باشید .
  6. قدر اشک چشم تان را بدانید!!! اشکی که چشم ها را بطور طبیعی شستشو می دهد ، به سلامت چشم و روشنی دید کمک می کند و عاملی ضروری است . اگر چشم هایتان به هر علتی خشک و کم اشک شده است حتما به پزشک مراجعه کنید ، زیرا خشکی چشم ها به نسوج چشم آسیب می رساند و گاه مشکلات جبران ناپذیری را به وجود می آورد .
  7. از مواد آرایشی غیر استاندارد و نامناسب استفاده نکنید !!! در استفاده از مواد آرایشی دقت لازم را بعمل آورده و از مواد آرایشی مناسب با پوستتان و آن هایی که استاندارهای لازم را دارند استفاده کنید .
  8. بیش از اندازه از مواد آرایشی استفاده نکنید !!! استفاده بیش از حد از مواد آرایشی ، حتی مواد آرایشی استاندارد و با کیفیت هم می تواند پوستتان را از حالت طبیعی خارج کند . بجای استفاده ی بیش از حد از مواد آرایشی مختلف از ماسک های میوه و سایر کرم ها ، ماسک ها و لوسیون های طبیعی استفاده کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .