دو نکته مهم درباره مردان

دو نکته مهم درباره مردان
  • چرا مردان دوست دارند حق با آن ها باشد ؟

تصور می کنید با همسرتان به یک میهمانی دعوت شده اید و محل آن در قسمتی نا آشنا از شهر واقع شده است . بر طبق آدرس باید نیم ساعت قبل رسیده بودید اما حقیقت آن است که همسرتان راه را گم کرده و دقیقا نمی داند به کدام سمت می راند و شما مطمئن هستید دیر به مهمانی می رسید . به آرامی رو به او کرده و می گویید ؛ “چرا از کسی نمی پرسی باید از کدام سمت برویم ؟” . در کمال تعجب می بینید که او با عصبانیت جواب تان را می دهد و می گوید ؛ “می دانم آن خیابان یه جایی همین طرف هاست ، اگر کمی صبر کنی و به من اجازه بدی ، می توانم پیدایش کنم ؛ اصلا فراموش کن الان ماشین را سر و ته می کنم و برمی گردیم خانه ، ایطوری بهتره ؟ منظورت اینه که به من اعتماد نداری ؟” . اگر خوش شانس باشید ممکن است تصادفی خانه مورد نظر را پیدا کرده و به مهمانی برسید و یا ممکن است ساعت ها دور خودتان بچرخید ، برای اینکه همسرتان از اینکه بایستد و آدرس از کسی بپرسد امتناع می کند . ممکن است برای بسیاری از شما نظیر این اتفاق پیش آمده باشد و همسرتان عمدا ماشین را سر و ته کرده و شما را به خانه برگردانده و تمام بعد از ظهرتان را خراب کرده باشد ، به جای اینکه اعتراف کند که راه را گم کرده است .

  1. مردها از اینکه اشتباه کنند ، متنفرند . مردها از اینکه به آن ها گفته شود اشتباه کرده اند ، متنفرند . مردها از اینکه احتمال دهند اشتباه کرده اند نیز متنفرند و از همه بدتر وقتی است که همسر یک مرد ، قبل از آنکه خودش بفهمد ، متوجه شود مردش اشتباه کرده است و به او گوشزد کند .
  2. مردها احساس می کنند این زن ها هستند که کارهایشان را اشتباه جلوه می دهند یا اینکه به آن ها می گویند اشتباهی کرده اند ، در حالی که زن ها چنین چیزی به آن ها نگفته اند .
  3. مردها غالبا پیشنهاد ، نصیحت و پس خوراندی که شما در اختیارشان قرار می دهید را سوء تعبیر می کنند و آن را بعنوان یک حمله انتقادی تلقی می نمایند .
  • چرا مردان بیشتر به مغزشان تکیه می دهند ؟

حتما با خودتان می گویید ؛ “این موضوع چه ربطی به رابطه مردان با همسرانشان دارد” . وقتی تغییر مسیر از نیمکره چپ به راست یا بالعکس برای مردان سخت باشد ، پس حرکت ما بین قلب و مغز هم برایشان سخت خواهد بود . در حقیقت تغییر مسیر فکری برای من و شما بسیار آسان تر است . برای همین است که در طی یک گفتگوی جدی در مورد مسائل مالی و متفرکانه ، شما به یکباره تصمیم می گیرید که به شوهرتان نزدیک شوید و او را در آغوش بگیرید و حالت رمانتیکی را به وجود آورید ولی شوهرتان بی حوصله است ؛ چون او نمی تواند مانند شما بلافاصله تغییر جهت بدهد . اگر شوهرتان در طی هشت ساعت کار ، تمام مدت از نیمکره راست مغزش استفاده کرده باشد ، به محض اینکه وارد خانه شد ، نمی تواند احساسی رفتار کند و آرامش را به شما هدیه دهد .

وقتی مردتان را به سفر می برید ، او را از ساعت ها کار و مشغله ذهنی و استفاده از نیمکره راست نجات می دهید . فشارها کمتر می شود و شوهرتان بیشتر از لحاظ احساسی راحت و آزاد می شود و به شما نزدیک تر می شود . آنگاه دیگر بین نیمکره سمت چپ و راست تغییر مسیر نمی دهد . با صدها زن در این مورد مصاحبه کرده ام و همه آن ها گفتند ؛ “شوهرشان در طی مدت سفر یا وقتی که از محل کارش دور است تبدیل به انسانی دیگر می شود و بیشتر آن ها از پایان یافتن این سفرها گله مند بودند چون شوهرشان دوباره به محل کارش برمی گشت و آن بخش از احساسات او دوباره کمرنگ می شود” .

پس در اینجاست که به شما پینهاد می کنیم که بدانید ، مردان چه چیزهایی را دوست دارند ؟

  1. آقایان دوست دارند روابط موفق داشته باشند ، همانگونه که می خواهند شغل موفقی داشته باشند .
  2. آقایان از اضطراب ، نگرانی و دلخوری فرار می کنند .
  3. آقایان طالب صلح ، آرامش و هماهنگی بیشتر هستند .
  4. آقایان دوست دارند کمتر مورد انتقاد و بیشتر مورد تشویق و قدردانی قرار بگیرند .
  5. آقایان دوست دارند سبب خوشحالی همسران شان بشوند .

با یادگرفتن چندکار یا چند جمله ساده می توانید مانع بسیاری از واکنش های احساسی همسرتان شوید که شما را ناراحت می کند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .