رابطه جنسی برای مردان مهم تر است یا زنان !؟

رابطه جنسی برای مردان مهم تر است یا زنان !؟

ما همگی می دانیم که تمایل به رابطه جنسی در مردان بیشتر از زنان است . در حالی که در زنان تمایل به عشق و عاطفه اهمیت بالاتری دارد . اما عموما نمی دانیم که چرا این چنین است . با توجه به این موضوع ، اگر زنان درک و شناخت عمیقی از تفاوت ها و علل وجودی آن نداشته باشند ، مسلما اهمیت این نیاز برای مردان ناچیز شمرده خواهد شد و در نتیجه این مردان خواهند بود که در مسیر آماج قضاوت های سطحی و خود خواهانه ی زنان قرار خواهند گرفت . آن هنگام که زنان شروع به آوردن دلایل متفاوتی ، به منظور ثابت کردن این ادعا می کنند که “بعضی از مردان فقط رابطه جنسی می خواهند “. کم کم و به آهستگی تفاوت هایشان را در مورد مردان ابراز می کنند . امروزه توجه بیشتری به موضوع روابط جنسی همسران معطوف گردیده است . این رابطه زنان را برای شوهران شان محبوب و کامل می کند .

برای بسیاری از مادران ما ، رابطه جنسی چیزی بود که آن ها برای شوهران شان انجام می دادند نه برای خودشان اما اکنون با تغییر یافتن و پذیرفته شدن زنان از طرف جوامع و اهمیتی که به امیال و نیازهای آنان داده می شود ، آنان فرصت بیشتری را برای کشف و لذت بردن از امیال و نیازهای خدادادی خود در حیطه علم و اخلاق ، پیدا کرده اند . امروزه زنان بیش از گذشته به نیازهایشان اهمیت می دهند و خواستار توجه بیشتری از جانب همسرانشان هستند .

مردی خسته و کوفته از سرکار و مشغله های روزانه به خانه باز می گردد . در این هنگام او همسری می خواهد که با عشق و محبت به او سلام کند . همچنین او تمایل به رابطه جنسی دارد و می خواهد از آن لذت ببرد . رابطه جنسی نوعی سبکی و رهایی را به مرد هدیه می دهد . برانگیختگی جنسی مردان ، کلیدی است در دست زنان که به وسیله آن می توانند دریچه های احساس ، عشق و محبت همسرانشان را به سوی خود بگشایند . به واسطه رابطه جنسی ، مردان قلب شان را می گشایند و عواطفشان را ابراز می کنند . مردان به درستی درک نمی کنند که زنان نیاز به عشق دارند ، در عوض ممکن است احساس کنند که آن ها نیازمند احساس جنسی اند . وقتی که مرد به رابطه جنسی نیاز دارد ولی زن حوصله و آمادگی آن را ندارد ، مرد علت این بی حوصله گی و عدم پذیرش را به آسانی درک نمی کند . مرد به صورت غریزی و فطری نمی داند که زن قبل از آنکه اشتیاق به رابطه جنسی داشته باشد ، نیاز به عشق و احساس دوست داشته شدن دارد . رابطه جنسی به یک مرد اجازه می دهد که نیاز به عشق را احساس کند ، در حالی که زنان از طریق دریافت عشق است که احساس به رابطه جنسی را احساس می کنند . درست هنگامی که زن نیاز به یک رابطه عاشقانه و محبت آمیز با همسرش دارد ، مرد نیاز به رابطه جنسی را احساس می کند . یقینا روش های مردان برای دست یابی به عشق ، متفاوت از زنان است ولی دست یابی زنان به عشق و راه یافتن به قلب همسرشان ، می تواند از طریق یک رابطه جنسی رضایت بخش صورت گیرد .

منبع : بهداشت روابط جنسی همسران . تالیف حبیب الله مسعودی فرید .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .