روابط جنسی در شروع زندگی مشترک

روابط جنسی در شروع زندگی مشترک

روابط جنسی بخش با اهمیتی از زندگی مشترک را تشکیل می دهد . این روابط و نقش آنها در تحکیم بنیان خانواده و پرهیز از اختلافات در ادیان ، مذاهب و مکاتب مختلف در سراسر جهان مورد تاکید قرار گرفته است . دین مبین اسلام نیز بر این مسئله در بسیاری از موارد تاکید نموده است . در زیر به برخی از آنها اشاره می شود .

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند ؛ انجام هر بازی و کار لهوی شایسته نیست ، مگر در سه چیز ؛ تیراندازی ، تمرین اسب سواری و معاشرت و شوخی با همسر که از سنت است .

امام رضا (ع) فرموده اند ؛ سه چیز از سنت پیامبران است ، عطر زدن ، زدودن موهای زاید بدن و کثرت آمیزش با همسر .

چگونگی ارتباط جنسی در آغاز زندگی زناشویی ، خاطرات تعیین کننده ای را برای کل دوران زندگی فرد بوجود می آورد . اگر زندگی زناشویی خوب شروع شود ، برای زوج تصور خوب بودن این زندگی را ایجاد می کند و اگر زندگی زناشویی آغاز مناسبی نداشته باشد ، می تواند باعث به وجود آمدن احساسات ناخوشایند در زوج شود . در ابتدای زندگی زناشویی باید اصول خاصی رعایت شده و مدنظر قرار گیرد . این اصول به شرح زیر می باشد .

  • اصل اول .

زن و شوهر بلافاصله پس از مراسم عروسی به دلیل گرفتاری های فراوان دوران مراسم عقد و ازدواج و طولانی بودن مراسم عروسی ، بسیار خسته هستند . مهمترین نکته در این مقطع زمانی ، داشتن استراحت مناسب برای رفع استرس ها و خستگی ها است . بنابراین با توجه به شرایط گفته شده نباید اولین ارتباط جنسی بلافاصله بعد از مراسم عروسی و جشن اتفاق بیفتد . اولین ارتباط جنسی را باید تا زمان مناسبی که تا آن زمان هردو همسر احساس آرامش داشته باشند به عقب انداخت .

  • اصل دوم .

ارتباط جنسی باید در زمانی اتفاق بیفتد که همسر از نظر جنسی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد . باید به یاد داشت که علاوه بر حرام و ممنوع بودن رابطه جنسی در زمان عادت ماهانه ، مواردی مانند تب ، سردرد و … که فرد را از حالت سلامت و آرامش خارج می کنند ، از مواردی هستند که همسران در این شرایط باید از داشتن ارتباط جنسی پرهیز کنند . سلامت جسمی بسیار مهم است و در بسیاری از موارد یک اشکال کوچک جسمی باعث می شود که زن نتواند به لذت جنسی دست یابد . این موارد در مردان اهمیت زیادی دارد ، در بسیاری از موارد وجود یک اشکال کوچک در سلامتی مرد می تواند انزال زودرس را به دنبال داشته باشد . بنابراین برای آغاز ارتباط جنسی باید به وجود سلامتی کامل اهمیت داد .

  • اصل سوم .

آغاز ارتباط جنسی باید در شرایط سلامت کامل روان باشد . حالت های اضطراب ، افسردگی و وسواس از شرایطی هستند که باعث نامناسب شدن وضعیت روحی و روانی زوجین می شوند . مردان در صورت وجود اضطراب دچار زودانزالی شده و این امر سبب می شود که ارضای جنسی خانم ها با اشکال مواجه شود . به طور کلی خانم ها برای رسیدن به ارضای جنسی نیاز به زمان طولانی تری دارند . همچنین بیشتر بودن میزان اضطراب خانم ها باعث طولانی تر شدن ارضای جنسی آن ها می شود .

  • اصل چهارم .

زن و شوهر باید علاقه مند به برقراری ارتباط جنسی باشند . همواره باید رضایت همسر پیش از آغاز رابطه جنسی جلب شود و باید از رابطه جنسی اجباری پرهیز نمود .با توجه به اینکه انسان سالم دارای تمایل و احساس جنسی است ، افرادی که تمایلی به برقراری ارتباط جنسی ندارند باید مورد بررسی قرار گیرند . وجود ارتباط دوستانه و روابط مناسب جنسی از شرایط مهم زندگی خانوادگی است . همچنین زن و شوهر باید همسر خود را از نظر جنسی دوست داشته باشند . با یکدیگر ارتباط دوستانه و جنسی داشته و پایبندی کامل به ازدواج داشته باشند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .