رگ خواب مردان در زندگی

رگ خواب مردان در زندگی

هر زنی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی خود را مدیریت کند تا بتواند زندگی خوبی برای خود و همسرش مهیا کند . در این میان باید بتوان رگ خواب مرد را بدست آورده و تصمیات مهم را با وی درمیان گذارد . شاید از نظر شمایی که نمی توانید پنج دقیقه در مورد گرفتن یک تصمیم ساده با همسرتان حرف بزنید و بی آنکه میانه تان شکراب شود از پای میز مذاکره بلند شوید ، مردها عجیب ترین آدم های روی زمین باشند . اما واقعیت این است که مردها چندان هم عجیب نیستند . اغلب آقایان الگوهای واحدی برای فکر کردن و واکنش نشان دادن دارند و البته از آنجا که اغلب خانم ها هم به شیوه های ثابتی می خواهند با همسرشان وارد گفت وگو شوند و حاضر نیستند با آزمون و خطا این روش ها را تغییر دهند ، شانس ختم به خیر شدن بحث های زن و شوهری پایین می آید . اما باور کنید که توی دست گرفتن رگ خواب همسرتان کار سختی نیست و اگر برخی ریزه کاری ها را رعایت کنید ، می توانید بدون بالا رفتن صدا یا برگرداندن روی تان ، گفت وگوی امروز تان با آقای همسر را به سرانجام برسانید . ما این نکات ساده اما مهم را با شما در میان می گذاریم .

  • قبل از تصمیم گرفتن چرت بزنید !!!

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که بی مقدمه و در یک لحظه مهم ترین تصمیم های زندگی شان را می گیرند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود ، خبر خوبی برای تان نداریم . گذشته از اینکه مردها نمی توانند مثل شما در لحظه تصمیم گیری کنند ، باید بدانید که خود شما هم پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید . اگر فکری به سرتان زده ، پیش از آنکه با همسرتان آن را در میان بگذارید ، خودتان را به یک چرت نیم ساعته مهمان کنید . محققان می گویند ، چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکار شما سر و سامان می دهد ، پس بخوابید و بگذارید فکری که به سرتان زده ته نشین شود و اگر بعد از بیداری باز هم در موردش مصمم بودید ، آن را با همسرتان در میان بگذارید .

  • پازل را کامل کنید .

پیش از آنکه همسرتان را به بی توجهی محکوم کنید ، به شرایطی که برای بحث کردن انتخاب کرده اید نگاه کنید . مردها مثل خانم ها نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند و اگر همسرتان مشغول سفت کردن پیچ های در است یا برنامه نود می بیند ، نمی توانید از او انتظار داشته باشید با شما در مورد چیزهایی که تمام روز به آنها فکر می کردید صحبت کند و بی مقدمه تصمیمش را هم بگیرد . بهتر است زمانی که همسرتان در وضعیت مناسب است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به جای اینکه در لحظه گفت وگو منتظر پاسخ نهایی اش باشید ، از همسرتان بخواهید به حرف های تان فکر کرده و چند ساعت بعد نتیجه را اعلام کند . البته نباید این احتمال را که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش خواهد کرد هم نادیده بگیرید و از چنین اتفاقی تعجب نکنید .

  • خودتان را جای دیگران نگذارید .

اگرملاک گرفتن تصمیم تان ، اطلاعاتی است که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی است که با مشاهده زندگی آنها پیدا کرده اید ، باید بگوییم خطر بزرگی تهدید تان می کند . درست است که شما می توانید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و البته با نگاه کردن به موفقیت های شان چند قدم به پیدا کردن کلید موفقیت نزدیک شوید اما یادتان نرود شما دقیقا در شرایط آنها نیستید و ممکن است آنها هم با قرار گرفتن در موقعیت شما ، تصمیمی متفاوت از آنچه امروز می گیرند اتخاذ کنند . اگر دوست تان آزادی زیادی دارد اما همسرتان شما را محدود می کند ، چاره کار شما دقیقا الگو گرفتن از سبک زندگی او نیست . شما قرار نیست تا پایان عمر بسوزید و بسازید اما برای گرفتن تصمیم های تازه ، باید قدم به قدم پیش بروید و مقدمات تغییر را پیش از اتفاق افتادن تغییر فراهم کنید . شما نمی توانید از همسرتان انتظار داشته باشید باورهایی را که سال های سال در ذهن و زندگی اش خانه کرده اند یک شبه کنار بگذارد و با همه تصمیم های شما همراه شود. گاهی برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان به زمان و صبوری بیشتری نیاز دارید .

  • از هیچ چیز تعجب نکنید .

شما نمی توانید تصمیمی تازه بگیرید و هیچ پیامدی را در زندگی تان حساس نکنید . همه راه های تازه ای که انتخاب می کنید ، هزینه هایی را هم به زندگی تان تحمیل می کنند . گرچه شما قبل از رفتن از آن راه ها باید هزینه های شان را هم محاسبه کنید اما فراموش نکنید که بخشی از پیامد های آن اتفاق ها از چشم شما پنهان می ماند و تا زمانی که در شرایط پیش آمده قرار نگیرید ، نمی توانید احساس شان کنید . به همین دلیل اگر همسرتان همیشه به تغییر ها به شیوه خاصی واکنش نشان می داده ، باید انتظار کمی تعدیل شدن واکنش یا تشدید شدنش در این گفت وگو را داشته باشید و از چنین پیشامد هایی تعجب نکنید . گذشته از این همسرتان هم مثل همه آدم ها ممکن است خط قرمزهایی داشته باشد و عجیب نیست اگر شما از برخی از این خط قرمز ها بی خبر باشید . به همین دلیل است که گاهی به خیال خودتان یک بحث ساده را پیش می کشید اما با واکنش اغراق شده او روبه رو می شوید . این موقعیت دقیقا همان موقعیتی است که ندانسته در آن از خط قرمزهای پنهان همسرتان عبور کرده اید .

  • معده تان را پر نکنید .

وقتی می خواهید در مورد یک موضوع مهم بحث کنید و تصمیم بگیرید ، شکم تان را از غذا پر نکنید . محققان ثابت کرده اند که وقتی غذای سبکی می خورید و نه با افت قند خون و نه با سنگینی معده روبه رو هستید ، بهتر می توانید فکر کنید . گفتیم که قبل از گرفتن تصمیم نهایی ، باید یک چرت بزنید . حالا اگر آرامش بدن و ذهن تان را با چنین تغذیه ای هم همراه کنید ، شانس تان در زدن تیر به هدف و بالا بردن توان تان برای راضی کردن همسرتان بالا می رود . حتی اگر ساعت ها از غذاخوردن تان گذشته ، حتما قبل از بحث یک میان وعده میل کنید ، چراکه وقتی میزان گلوکز خون شما پایین است ، مغزتان ناگهانی واکنش نشان می دهد و نمی تواند عواقب واکنش هایی را که نشان می دهد پیش بینی کند .

  • درب های گفت و گو را نبندید .

این بار هم به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید ؟ اشکالی ندارد . شما هنوز هم برای تغییر دادن مسیر زندگی تان و اصلاح کردن برخی ایرادهایی که به رابطه تان وارد می دانید زمان دارید . اگر امروز در بحث در مورد یک موضوع خاص به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید ، نباید ماجرا را تمام شده بدانید . شاید این بار هم درجا زده باشید و دستاوردی نداشته باشید ، شاید هم تنها یک قدم به حل مشکل نزدیک تر شده باشید ، مهم این است که شما نظرتان را به همسرتان گفته و بیهوده او را در این خیال که همه چیز ایده آل است نگه نداشته باشید . مطمئن باشید بیان نارضایتی اولین و مهم ترین قدم برای خلاص شدن از آن است .

  • پشت دیوار ترس قایم نشوید .

ترس از باخت می تواند باعث عقب نشینی شما شود . عجیب نیست که وقتی پاسخ منفی همسرتان را می دانید ، حتی فکر مذاکره کردن با او را هم نکنید . تحمل کردن چیزهای آزار دهنده به خاطر ترس از باختن در گفت وگو های زن و شوهری یا ترس از دعواهای زناشویی ، یکی از خطرناک ترین اتفاقاتی است که در کمین شما نشسته است . تصور نکنید یک زندگی بی دعوا و بحث ، زندگی موفقی است . روانشناسان می گویند نبودن تنش و دعوا یکی از زنگ خطر هایی است که می تواند از رو به پایان بودن خوشبختی شما خبر دهد . نگران نباشید ، قرار نیست جنجال بزرگی درست کنید . قرار است با زبان درست و در شرایط مناسب حرفی که فکر می کنید درست است را بزنید و برای خلاص شدن از وضعیتی که هر روز آزارتان می دهد، کاری کنید .

  • پوست بترکانید .

روی همسرتان ، رفتارها و حرف هایش ذره بین بگذارید ، نه به این دلیل که اشتباهات او را بزرگتر ببینید بلکه برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش هایش با دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید . درست است که همه آدم ها و البته همه مردها از کلیشه های رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما نباید فراموش کنید که همسرتان در نوع خود یک مرد منحصربه فرد است که ممکن است بسیاری از رفتارهایش در آن کلیشه ها نگنجد ، پس به جای اینکه از نویسنده ها و مشاورها انتظار داشته باشید همه چیز را با شما در میان بگذارند ، خودتان برای خودیک کارگاه همسرشناسی برگزار کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .