عشق بالاترین انگیزه برای ایجاد سازندگی

عشق بالاترین انگیزه برای ایجاد سازندگی

وقتی که به اندازه کافی ظرفیت های عاطفی ما رشد کرده باشد ، علاقه و مهر و محبت خاصی نسبت به همنوعان و به ویژه به فرزانگان و فرهیختگان و انسان های توانمند خود پیدا می کنیم ، و قلبا برای آن ها احترام قائل می شویم . زمانی که از نزدیک با انسان های خود ساخته آشنا می شویم و شغل ما ایجاب می کند که ساعت های متمادی روز در کنار آن ها باشیم ، در دراز مدت با مشاهده سلوک آن ها درجه مهر و محبت ما نسبت به آن ها فزونی و ارتقاء می یابد . آنگاه به احساسی تبدیل می شود که وجود وی را برای ادامه زندگی توام با سلامت و سعادت و توسعه یافته خود و محیطی که در آن هستیم ، ضروری می دانیم .

احساسی ناشی از تمایل به اینکه وی را همیشه سلامت ، با صلابت و اقتدار و با کرامت ببینیم و از راهنمایی هایش بهره مند شویم . احساسی که دائما با ماست و به ما انگیزه فعالیت توام با اقتدار و صلابت و رشد و توسعه می دهد و می خواهد که یکبار دیگر با مرور گذشته و اصلاح خطاها ، پیکربندی اصولی و درستی را در ساختار چیدمان تصویر ذهنی ما پایه گذاری نماید تا بر اساس آن ، شتاب مناسبی به آهنگ رشد و توسعه هدایت یافته خود بدهیم .

یک نوع احساس شفافیت ، احساس خالص شدن ، یک نوع اعتماد به نفس فوری و قوی ، یک نوع احساس رضایت از خود ، جمع و جور کردن انرژی ها و به هدر ندادن فرصت ها ، احساس شادابی و رضایت خاطر و این جزء “عشق” نیست که ارتقاء یافته دوست داشتن هاست و از مهر و محبتی اصولی سرچشمه می گیرد و سبب ساز سازندگی هاست ، زیرا که شما جذب اثرات معجزه آسای کاربرد پویایی ظرفیت ها و قابلیت هایی شده اید که هنرمندانه چینش شده و با مدیریت بسیار زیبایی از آن بهره برداری می شود . جذب هماهنگی هایی شده اید که از نظام خلقت مایه گرفته است و سرچشمه الهی دارد . بنابراین با نهادینه نمودن آن ها در تصویر ذهنی خود ، تمایل به افزایش توانمندی های خود دارید .

عشق انگیزه ساز زندگی است ، با عشق دنیای پیرامون خود را بسازید .

خستگی ناپذیری ، ایثار و از خودگذشتگی ، بی توقعی و گمنامی از مشخصات ویژه عاشقان است .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .