عوارض محبت زیاد به همسر

عوارض محبت زیاد به همسر

اهمیت رعایت نکات همسرداری در دوام زندگی مشترک توام با عشق همیشه قابل توجه بوده است . اگر شما هم می خواهید با عشق همراه همسرتان زندگی آرامی را تجربه کنید این راهکارها را در زندگی خود پیاده کنید .

  • گاهی کمتر به همسرتان عشق بورزید .

بسیاری از زن ها در رابطه خود با مردان از باورهای اشتباهی پیروی می کنند که اغلب به احساس تنهایی ، غمگینی و جدا شدن از مرد دلخواه شان منجر می شود . برخی از این باور ها را باید به سرعت از ذهن و روش زندگی خود حذف کرد . گاهی زنان در ذهنشان تصورات اشتباهی می پرورانند که درد و ناراحتی به دنبال دارد و اجازه نمی دهد آن ها واقعیت های زندگی و رابطه عاشقانه خود را ببینند و درک کنند . اگر احساس می کنید که در روابط خود با همسرتان از عزت نفس پایینی برخور دارید و نمی دانید با شوهرتان چگونه رفتار کنید ، شخصاً روی خودتان و روابط تان در زندگی مشترک کار کنید و در صورت لزوم از یک روان شناس کمک بخواهید ، البته ممکن است ، رعایت نکات زیر بتواند به شما کمک کند.

  • گاهی به همسرتان عشق ندهید تا عشق بگیرید .

نخستین باور اشتباهی که در میان بیشتر زنان رواج دارد ، این است که : « برای گرفتن عشق و عاطفه بیشتر از مرد خود ، باید عشق و توجه خودت به او را زیاد کنی » . بسیار دیده ایم ، زنان شروع می کنند به خریدن هدایای ویژه برای مردان خود و دایم در گوش آن ها تکرار می کنند تا چه اندازه به آن ها علاقه مند هستند و دوری آنها برایشان غیر قابل تصور است . برای مردهای خود غذاهای عالی تهیه می کنند و مدام در امور مختلف به او پیشنهادهای سازنده می دهند . خانم ها ، با این کار شما فقط یک دهنده هستید و مرد فقط نقش مصرف کننده و گیرنده را دارد . بله ، درست است . در هر رابطه ای قانون دادن و گرفتن مصداق دارد اما باید باور کنید هر چه بیشتر به مرد توجه کنید و همه نیازهای او را فورا برآورده کنید ، باعث نمی شود تا مردتان بیشتر شما را دوست داشته باشد .

  • مرد همچون سایه است .

مردها عاشق زنانی می شوند که بتوانند برای او کاری کنند . مرد دوست دارد جایگاه خود را داشته باشد . او خود را تامین کننده خانه می داند و تقویت این حس در او باعث می شود تا زن خود را بیشتر دوست داشته باشد . اگر شما هیچ نیازی نداشته باشید ، از خود مراقبت نکنید یا احساسات خود را نادیده بگیرید ، مرد نمی تواند آن طور که شایسته هستید شما را دوست داشته باشد . به زبان ساده باید بگوییم ، مردها هر چه قدر هم امروزی ، عاشق زنانی می شوند که به آن ها احتیاج داشته باشند . مردها دوست دارند نیازهای زن را برآورده کنند و این به آن ها حس قدرت و عشق می بخشد . زنانی که همه وقت و انرژی و توان خود را در رابطه می گذارند و از مرد چیزی غیر از عشق نمی خواهند در خطر نادیده گرفته شدن قرار دارند . به قول مادربزرگ ها ، مردان همچون سایه هستند ، هرچه بیشتر به آن ها نزدیک شوید بیشتر از تو دور می شوند .

  • نیازها و حرف دلتان را به شوهرتان بگویید .

اگر از ترس اینکه مبادا مرد خود را از دست بدهید ، حرف های دل خود را با او در میان نمی گذارید باید بدانید بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را انجام می دهید . شما در واقع در حال تخریب رابطه خود هستید . با ریختن حرف های خود در دلتان و نگه داشتن آن ها نمی توانید تا زمان زیادی دوام بیاورید و سرانجام جایی منفجر می شوید . به جای مخفی کردن نیاز ها ، آن ها را با مرد خود مطرح کنید . اجازه دهید او نیز همه خواسته ها و نیازهای شما را درک و برای خوشحالی شما تلاش کند .

  • همسرتان را تحسین کنید .

همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید . همسر خود را به چشم یک شی مسئول ننگرید بلکه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید . جنبه یا بخش هایی از شخصیت شوهرتان را که باعث تمایز او از سایرین می شود را مورد توجه و تحسین قرار دهید .

  • همسرتان را درک کنید .

برای اینکه همسرتان با شما روراست باشد ، سعی کنید او را درک کرده و برای افکار و احساساتش ارزش قایل شوید . اگر حرف ها و گفته های او مطابق میل شما نیست از خود واکنش تند نشان ندهید زیرا به این وسیله بذر بی اعتمادی را در زندگی خود می کارید . وقتی همسرتان با شما درد دل می کند و راز دلش را با شما در میان می گذارد ، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و بی رحمانه است .

  • از همسرتان انتقاد نکنید .

به طور مداوم از شوهرتان انتقاد نکنید زیرا انتقاد پیاپی باعث می شود که شوهرتان از شما فاصله بگیرد . نیازهای واقعی شوهرتان را دریابید . این امر اتفاق نمی افتد مگر اینکه همسرتان این نیاز ها را باز گوید و به همین جهت در مواقع مناسب با لحن ملایم در مورد نیاز هایش از وی سؤال کرده و دیدگاههای واقعی وی را به خود و زندگیتان دریابید و در نهایت جوابی را که شوهرتان می دهد ، بدون انتقاد و جبهه گیری بپذیرید .

  • به شیوه همسرتان محبت کنید .

هیچ وقت از کارهایی که همسرتان برای جلب محبت شما انجام می دهد ، انتقاد نکنید . برای مثال وقتی او به شما محبت می کند آن را بیش از اندازه لوس ندانید او به شیوه خود ابراز محبت می کند . او را به شیوه خودتان دوست نداشته باشید بلکه به وجود او نیز اهمیت بدهید . به عنوان مثال اگر در سالگرد ازدواج تان ، هدیه ای به او می دهید سعی کنید از قبل در مورد هدیه مورد علاقه اش اطلاعاتی به دست آورید .

  • حساس نباشید .

برای همسر خود نقش یک زن حساس و شکننده را بازی نکنید . زیرا این حالت شما باعث می شود که همسرتان فکر کند شما ضعیف و بی طاقتید و اگر چیزی بگوید باعث رنجش تان می شود . بنابراین سعی می کند که ارتباط کلامی کمتری داشته باشد و همین امر باعث ناراحتی شما می گردد .

  • باعث ناراحتی و عصبانیت بیشتر او نباشید .

زمانی که همسرتان از فشار عصبی رنج می برد سعی نکنید از لحاظ احساسی به او نزدیک شوید . زیرا اگر برای صمیمیت و نزدیک شدن به او فشار آورید فقط او را عصبانی تر کرده و از خود دور می کنید . زمانی که استرس او کم شود ، خودش به حالت عادی بر می گردد . وقتی شما درمی یابید که در ایجاد مشکلات زندگی خود سهم داشته اید و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگیتان شکوفا می شود . زیرا بعد از آن همسرتان نیز سهم خود را می پذیرد و با کمک شما درصدد رفع مشکل بر می آید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .