نتیجه رابطه جنسی رضایت بخش برای زنان و مردان

نتیجه رابطه جنسی رضایت بخش برای زنان و مردان

در این مطلب به بررسی نتایج یک رابطه جنسی رضایت بخش برای زنان و مردان می پردازیم .

  1. رابطه جنسی رضایت بخش ، زنان را لطیف و آرام می کند و راه تجربه کردن عشق را در قلب شان می گشاید . زنان معمولا به این طریق ، عشق به همسرشان را به یاد می آورند . در این میان ، بی شک مهارت و کاردانی همسر ایشان ، در درک کردن و ایجاد رابطه ، اهمیت خاصی دارد . اشتیاق برای رابطه جنسی در زنان ، در نتیجه احساسات و مشاهده ی علاقه به رابطه جنسی در همسرانشان ایجاد می شود و به وسیله ارائه توجه و مراقبت از جانب همسرشان ، این اشتیاق به کمال خود می رسد . زنان به واسطه زن بودنشان می توانند این علاقه و اشتیاق را بارها و بارها و در فواصل زمانی متفاوت ، به طور کامل تجربه کنند .
  2. رابطه جنسی رضایت بخش ، مردان را از تمام محرومیت ها و ناکامی ها رها می کند و به آن ها این فرصت را می دهد که شور عشق را در دلشان روشن کنند . همچنین این نوع رابطه باعث می شود که مردان روابطشان را بپذیرند و نسبت به آن متعهد بمانند . در یک نگاه سطحی و نه چندان عمیق ، به نظر می رسد که مردان به دنبال دستیابی به اهداف و لذات شخصی خودشان هستند . ولی تلاش و غلبه مرد ، زن را نیز به کمال می رساند .
  3. در نتیجه رابطه جنسی رضایت بخش ، تحریکات و حرارت در پاسخ دهی زنان ، عمیق ترین تارها را در شخصیت مرد ، تحریک کرده و بیدار می کند و در نتیجه ، شاهراه های هستی به روی او گشوده شده و مرد با موفقیت به آن وارد می شود . به واسطه مکمل بودن اعمال زن ، مرد احساس می کند که مورد پذیرش و توجه قرار گرفته و عشق او درک شده است . اگرچه مرد به زودی از این مسافرت کوتاه به دنیای خودش باز می گردد ، با این وجود در درون و اعماق وجودش به صورتی ناخودآگاه ، ردپای وجود و حضور همسرش را احساس می کند . بعضی از مردها این اشتیاق و تمایل به دوست داشتن و دوست داشته شدن را در خود پنهان می کنند ولی غالبا مردها این تمایلات را ابراز کرده و به واسطه آن احساس خوشنودی می کنند .

منبع : بهداشت روابط جنسی همسران . تالیف حبیب الله مسعودی فرید .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .