نکات خانه داری (پخت و پز)

نکات خانه داری (پخت و پز)
  • رمز املت خوب .

برخی درون املت ، شیر یا خامه می ریزند و بر این باورند که املت را نرم و خوشمزه خواهند کرد . ولی از آنجا که ذائقه ها متفاوت است ، ممکن است اینگونه املت برای همه لذیذ نباشد ، بنابراین برای نرم و خوشمزه کردن املت می توانیم از آب استفاده کنیم ، برای این منظور ، مقدار کمی آب به تخم مرغ هایی که زده اید اضافه کنید ، آب عمل انعقاد زرده تخم مرغ را به تعویق می اندازد در حالی که شیر یا خامه برعکس ، املت را سفیدتر می کند .

  • جلوگیری از ترکیدن سیب زمینی .

برای جلوگیری از ترکیدن پوست سیب زمینی هایی که با پوست زیر آتش و یا در فر می پزید ، کافی است به وسیله چنگال ، چند نقطه سیب زمینی را سوراخ کنید .

  • استفاده بهینه از روغن .

پس از سرخ کردن غذا در ماهیتابه ، آیا می توانید مجددا از روغن باقی مانده استفاده کنید ؟!! برای آنکه دریابید روغن داغ شما هنوز قابل استفاده است یا نه ، یک تکه نان سفید داخل روغن بیندازید . اگر نان ، ذرات تیره رنگی را در اطراف خود ایجاد کند ، روغن شما به درد بخور نیست و برای سرخ کردن غذاهای دیگر ، باید آن را عوض کنید . ولی اگر چنین ذراتی را مشاهده نکردید ، روغن شما هنوز هم قابل استفاده است و می توانید با آن چیزهای دیگری را هم سرخ کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .