هزینه های مراقبت از موی خود را کاهش دهید

هزینه های مراقبت از موی خود را کاهش دهید

شاید هیچ چیز بدتر از داشتن موی بد نباشد . اما چطور می توان موهایی خوب داشت و در عین حال به بودجه و کیف پول خود ضرر نرساند ؟!! در زیر می توانید ایده ها و نکاتی را در این مورد مطالعه کنید .

  • نصف شامپویی را که معمولا استفاده می کنید با همان مقدار آب گرم ترکیب کنید و طبق معمول سرخود را بشویید . خیلی از شامپوها با وجود افزودن آب گرم به آن ها ، بسیار خوب سر را می شویند و قدرت پاک کنندگیشان کاهش نمیابد .
  • به جای استفاده از شامپوهای براق کننده و نرم کننده مو ، دو فنجان سرکه را با یک فنجان آب گرم ترکیب کنید .
  • سر خود را با آب سرد بشویید تا موهایتان سالم تر بماند .
  • بجای استفاده از شامپوها و لوسیون های گران قیمت از نسخه های گیاهی برای حفظ سلامتی موهایتان و جلوگیری از ایجاد موخوره در آن ها استفاده کنید .

پاکیزه نگه داشتن موها ، واقعا آنقدر هم سخت نیست . همچنین شما می توانید از فیلم و کتب مختلف در خصوص کوتاه کردن مو استفاده کنید . شما می توانید با کمک این کتب مرتبا موهای خود را مرتب کنید تا کمتر نیاز به اصلاح داشته باشد . اصلاح موی سر می تواند به این شکل بسیار با صرفه باشد ، مخصوصا اگر موهای شما زیاد رشد می کند و مجبور هستید دائما آن ها را کوتاه کنید . اگر آنقدرها شجاع نیستید که خودتان موی سرتان را مرتب کنید ، دوستی را پیدا کنید که در این کار مهارت دارد و در عین حال حسابی صرفه جویی کنید !!! حتی می توانید با رنگ کردن موی خود در خانه یا به کمک دوستان ، پولتان را پس انداز کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .