هشدارهای لازم در زندگی

هشدارهای لازم در زندگی
  • زنگ خطرها و هشدارهای لازم در زندگی …
  1. تمام حقیقت را در مورد احساساتمان به همسرمان نمی گوییم .
  2. از همسرتان نزد دیگران گله و شکایت می کنید .
  3. هنگامی که همسرتان کاری را انجام داده و نمی توانید فراموش کنید ولی وانمود می کنید که موضوع تمام شده و اهمیت چندانی ندارد . هرگاه نمی توانید مطلبی را فراموش کنید به این معناست که مقداری تنش روحی ، عاطفی ، احساسی در شما باقی مانده که می بایست ابراز شود .
  4. به لحاظ جنسی نسبت به همسر خود سرد شده اید . هرگاه احساسات منفی را در خود سرکوب می کنید ، به همراه آن ها عشق و جاذبه جنسی را نیز در خودتان سرکوب کرده اید .
  5. هنگامی که مسائل کوچکی از همسرتان به یکباره شما را ناراحت می کند ، معمولا نشانه این است که چند مسئله بزرگتر میان شما وجود دارد که باید راجع به آن ها با هم صحبت کنید .
  6. همسرتان را سرزنش می کنید و از او انتقاد می کنید . هنگامی که در قبال همسرتان نقش یک والد سرزنشگر را بازی می کنید و هیچ یک از کارهای او به نظرتان درست نمی آید ، نشانه خشم و انزجار فروخورده ای است از گذشته که در درون شما باقی مانده است .
  7. دوست دارید وقت زیادی را در تنهایی و به دور از همسرتان سپری کنید و به اصطلاح دلتان برای خلوت و تنهایی خودتان تنگ شده است .
  8. در فعالیت های کرخت و بی حس کننده نظیر مشروب خوردن ، مصرف مواد مخدر ، پرخوری ، تماشای تلویزیون و غیره شرکت کردن .
  9. زمانی که خیلی زود و با کوچکترین مسئله ای عصبانی و غمگین می شوید و گریه سر می دهید ، یعنی احساسات و عواطفی در شما انباشته شده اند که باید تخلیه شوند .
  10. می بینید که به تدریج نسبت به دیگران گرایش پیدا کرده اید و دیگران برایتان جذاب و خواستنی تر به نظر می آیند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .