وظیفه زن در مقابل شوهرش

وظیفه زن در مقابل شوهرش

در این بخش به نکاتی پیرامون نحوه برخوردها خانم ها در مقابل شوهرشان و وظایف آن ها می پردازیم . نکاتی که در صورت رعایت زندگی مشترک را بسیار شیرین تر کرده و شما را به شوهرتان بیش از پیش نزدیک می کند و همچنین تاثیر پذیری او از شما را دو چندان می نماید .

  1. شرایط را طوری فراهم کنید که او بداند ، می خواهید با او صحبت کنید و اگر دیدید که شرایط برای این کار فراهم نیست ، او را زیادی تحت فشار قرار ندهید .
  2. وقتی از او در مورد چیزی نظر خواهی می کنید ، در واقع باید به او کمی فرصت و وقت بدهید تا فکر کند و بتواند پاسخ مناسبی برای سوال شما پیدا کند .
  3. در مواقعی باید از قبل به او پیش زمینه ای دهید و تشویقش کنید تا احساس امنیت کند و بتواند بقیه کارها را درست انجام دهد .
  4. به او فرصت اشتباه کردن بدهید ، نگذارید از انجام کارها بترسد و سعی کنید در مقابل ، رفتار مادرانه با او نداشته باشید .
  5. سعی کنید با رفتارهای عاشقانه ، هدیه دادن و … او را غافل گیر و خوشحال کنید و با انجام چنین کارهایی برای او الگو باشید تا یک یادآوری برای او باشد .
  6. با کمک او یک نقشه احساسی برایش طرح می کنید و از این طریق به او یاد می دهید که چگونه با احساسات درونی اش ارتباط برقرار کند و از این طریق احساساتش دو برابر می شود .
  7. وقتی کاری نادرست انجام می دهد ، با او خیلی سرد نبوده و بد رفتاری نکنید که فکر کند ، بزرگترین اشتباه دنیا را مرتکب شده است و دیگر جایی برای جبران نیست ، البته در این باره با او به بحث و گفتگو بپردازید .
  8. اهمیت شغلش را درک کنید و او را در این زمینه حمایت و تشویق کنید .
  9. همیشه به یاد داشته باشید که نباید با شوهرتان مانند یک کودکی بی لیاقت و نااهل رفتار کنید .
  10. به حالات روحی او بیشتر توجه داشته باشید ، گاهی اوقات او نیاز دارد که بیشتر دوستش داشته باشید و او را قبول داشته باشید و به او اعتماد کنید . صمیمیت حقیقی با انسان های دیگر ، زمانی تجربه می شود که شما به آرامش واقعی در درونتان رسیده باشید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .