چرا مردان به رابطه جنسی نیاز دارند ؟

چرا مردان به رابطه جنسی نیاز دارند ؟

مردها برای زنده نگه داشتن احساساتشان به رابطه جنسی نیاز دارند . در طی هزاران سال مردان یاد گرفته اند که کار اصلی آنها محافظت و تامین نیازهای خانواده باشد . آنان آموخته اند که این وظایف را به قیمت مسدود و سرکوب کردن احساسات ، عواطف و هیجاناتشان انجام دهند . در مقام مقایسه از همان ابتدا رسیدگی به کارها و انجام وظایف محوله نسبت به احساسات ، از اهمیت بیشتری برای آنان برخوردار بوده . غالبا مردان عواطف و احساساتشان را سرکوب کرده و آن ها را در مسیری به غیر از مسیر اصلی حرکت می دهند ، یعنی به روش دیگری این احساسات و هیجانات را بروز می دهند یا تخلیه می کنند ، مانند ورزش کردن ، انجام بیش از حد کارهای بیرون از خانه و … .

مردان برای پایان بخشیدن به بی بندوباری هیجانی و تعارض درونی شان ، نیاز به برون ریزی و تخلیه هیجانی دارند . مرد برای آنکه بتواند از خانواده اش محافظت کرده و مایحتاج زندگی را فراهم کند ، برخود لازم می بیند که به سختی کار کرده و هر درد و مشقتی را در زندگی تحمل کند . او برای دستیابی به این هدف ، به طور دائم خطر می کند و در نگرانی به سرمی برد . او برای انجام این امور ، سوزش آفتاب و سرمای برف را به جان می خرد و به تدریج به این شرایط عادت می کند ، اما به قیمت از دست دادن عواطف و احساساتش .

غالبا وقتی یک مرد ، آرزومندی پذیرفته شدن و مورد اعتماد دیگران بودن را احساس می کند ، مسئولیت پذیر شده و رو به رشد گام خواهد برداشت . اصولا وقتی زن بداند همسرش او را دوست دارد و به او توجه می کند و نیز مراقب اوست ، پاسخ دهی جنسی اش نیرومندتر و بهتر می شود .

همچنین غالبا رابطه جنسی می تواند وسیله نیرومند برای شعله ور ساختن احساسات عاشقانه یک مرد باشد . رابطه جنسی مسیری مستقیم برای دست یافتن به قلب مردان است . وقتی که زن به برانگیختگی جنسی برسد ، نیاز مرد را هر اندازه که باشد ، تامین می کند . وقتی که او تمایل به داشتن رابطه جنسی می کند ، در واقع مرد را محرم خود دانسته و به او اعتماد می کند . در این حالت زن به صورت هیجان انگیزی مقاومت ها و دفاع های خود را رها می کند و نه تنها وجود خود را ابراز می کند بلکه بدن خود را به مرد ارمغان می دهد . همچنین در این میان خود نیز به همان اندازه حیات مجدد می یابد . همراه با به وجود آمدن اشتیاق و تمایل به رابطه جنسی در زن ، مرد احساس می کند که مورد پذیرش قرار گرفته است . در نتیجه طی رابطه جنسی ، هر تماس از جانب مرد که باعث ایجاد یک پاسخ لذت بخش و خوشایند برای زن شود ، احساس لذت و ارزشمندی بیشتری را برای وی ایجاد می کند . مرد در این وضعیت تغییرهای جدید را احساس و تجربه می کند . حتی اگر مرد در طول روز تحت فشار و استرس کاری باشد ، اگر بعد از برگشتن به خانه از جانب همسرش عشق و محبت دریافت کرده و احساس کند که همسرش از رابطه جنسی با او لذت می برد ، گویا به سرعت جانی دوباره می گیرد و نشاط می یابد .

همانطور که به نظر می رسد رابطه جنسی باعث ایجاد احساس بهتری در مرد می شود ، این واقعیت هم وجود دارد که در نتیجه آن احساس ، دوباره احیاء شده و توانی دوباره برای احساس عشق به همسرش به دست می آورد .

در جریان رابطه جنسی ، مدت کوتاهی از احساسات خود جدا می شود ولی دوباره می تواند در این بخش بکر و بی همتای وجودش به حرکت درآید و در نهایت ، او مجددا احساساتش را به صورت کامل به دست می آورد . او به مانند تشنه لبی مانده در برهوت است که با سرکشیدن این مایع حیات لذت بخش ، جانی دوباره پیدا کرده و سرانجام به آرامش دست می یابد . مرد از طریق ایجاد محبت و صمیمیتی که ناشی از علاقه به جسم است ، توانایی لازم را برای انجام اعمال مردانگی اش پیدا می کند . بدین طریق او این صمیمیت و محبت را در خود درونی کرده و عزت نفسش افزایش می یابد . در نتیجه این واکنش ها و تغییرات روانی ، مرد احساس صمیمیت و عشق بیشتری نسبت به همسرش پیدا می کند و در نهایت ، این احساس خوشایند در زندگی مشترک ، آینده ای را همراه با شادکامی و رضایت بیشتر برای زوجین تضمین می کند . رابطه جنسی بدون عشق دچار روزمرگی شده و به امر خسته کننده ای مبدل می گردد . از طریق کمک به بهبود مهارت های مربوط به اتاق خواب و مهارت های مربوط به عشق ورزی ، همسران می توانند بعد از گذشت سال ها ، به جای از دست دادن شور و اشتیاق به زندگی ، یک عشق عالی و کامل را تجربه کنند .

مردی که روش های متفاوتی را برای لمس کردن بدن همسرش بیاموزد ، به دلیل لذت ناشی از این کار تحریک شده و این ، موجب افزایش شدت رابطه جنسی می گردد . همچنین مرد باید یاد بگیرد که چگونه بیشتر و بیشتر عشق بورزد ، صمیمی باشد و چگونه دریافت کننده و ارائه دهنده محبت باشد . اینگونه او متوجه می شود که چطور می تواند در همان حین که خودش از رابطه جنسی لذت می برد ؛ آن را به بالاتر از سطح شهوانی یا یک رویداد صرفا مهیج ، برای خود و همسرش ارتقاء دهد . زمانی که زن، شوق و اشتیاق همسرش را ، که به خاطر او ارائه می شود ، حس کند می تواند به خواسته همسرش با خوشنودی پاسخ داده و با این کار ، مسیر لذت و خوشی او را هموار سازد . رابطه جنسی برای زن ، فرصتی برای سهیم شدن در عشق است ؛ شیوه ای که در آن همسرش را تغذیه می کند . رابطه جنسی ، مظاهر زیبایی زن نسبت به مرد را نمایان می کند و فرصتی را در جهت دریافت عمیق ترین رشته های عشق همسران ، ایجاد می کند .

منبع : بهداشت روابط جنسی همسران . تالیف حبیب الله مسعودی فرید .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .