چند راه مثبت اندیشی در زندگی زناشویی

چند راه مثبت اندیشی در زندگی زناشویی

زندگی زناشویی پر از فراز و نشیب است ، گاهی شاد هستید و گاهی غمگین ؛ اما اگر مثبت اندیش باشید و خوبی ها را ببینید ، یک زندگی زناشویی موفق را تجربه خواهید کرد . زندگی زناشویی بدون مشکل وجود ندارد ، هیچ خانواده ای پیدا نمی شود که در آن اختلاف نظر و بحث وجود نداشته باشد اما باید بدانیم که با تدبیر خاص و مثبت نگری می توان بر همه مشکلات غلبه کرد و زندگی سرشار از محبت را تجربه کرد .

  • چگونه در زندگی زناشویی مثبت اندیش باشیم .
  1. با خود رو راست باشید ؛ هیچ چیزی خجالت آور تر از این وجود ندارد که دیگران منفی بودن تان را به شما گوشزد کنند . مطمئنا همسر ، کودکان و همکاران شما فشارهای زیادی در زندگی به شما وارد می کنند ، اما آنها کاملا مسئول بداخلاقی های شما نیستند . باید ببینید که انرژی و وقت خود را کجا صرف می کنید . اگر این انرژی را روی عاداتی بد ، مثل حسادت ، خشم و عصبانیت صرف کنید ، باید قبول کنید که نیاز به تغییر دارید .
  2. از تغییرات کوچک شروع کنید ؛ هر روز در جایی خلوت بنشینید و به زندگی خود فکر کنید . نام آن دسته از کسانی که بخاطر داشتن آنها ، شکرگزار خداوند هستید را بنویسید . کسانی چون همسرتان ، کودکان تان و حتی سلامتی و یا سقف بالای سرتان . هر چیزی که لبخند را به چهره شما می آورد . کاغذی که اسم ها را روی آن نوشته اید را در جایی نصب کنید که هر روز جلوی چشم تان باشد تا این احساسات خوب زندگی همیشه خوشحال تان کند .
  3. هر روز یک کار خوب انجام دهید و همسر خود را خوشحال کنید ؛ ممکن است در ابتدا کار دشواری به نظر برسد ، مخصوصا اگر کمی در زندگی زناشویی خود دچار مشکل بوده باشید . اما باید به لحظات خوبی که داشته اید فکر کنید و اینکه با چه عشق و علاقه ای با یکدیگر ازدواج کرده اید . از غذای مورد علاقه او شروع کنید و یا به او کادو بدهید و یا اینکه در تصمیم گیری ها او را شریک کنید . دید مثبت نگر شما کمک می کند تا زندگی را دوباره از نو بسازید .
  4. دست از نق زدن بردارید ؛ همیشه به دنبال کارهایی که طرف مقابل تان انجام نداده یا از پس آن برنیامده ، نباشید . دست از نق زدن برداشته و به کارهای خوبی که همسرتان انجام داده فکر کنید . اگر کاری را برای شما انجام داد ، از او تشکر کنید . با همدیگر همکاری داشته باشید .
  5. تنها به یک جرقه نیاز دارید ؛ اگر کاری را دوست دارید ، چرا با هم آن را انجام ندهید و یا اینکه آن را فرا نگیرید؟ فعالیت جدید و مشترک ، حس مثبتی را از طرف مقابل به شما منتقل می سازد که نشان از سودمند بودن فرد مقابل تان دارد . همچنین فضایی صمیمی را بین شما ایجاد خواهد کرد . امتحان کردن کارهای نو شما را شاداب و مثبت اندیش خواهد کرد .
  6. با همسرتان صحبت کنید ؛ با هم در مورد مشکلات هم صحبت کنید . حال که می خواهید مثبت اندیش باشید ، طرف مقابل تان را نیز در این راه شریک کنید . دو مثبت اندیش ، بهتر از یکی است .
  • نکات و هشدارها .

اگر این چگونه برایتان کارساز نبود ، حتما به مشاور مراجعه کنید . حضور هر دوی شما و بیان مشکلات تان ، می تواند کمک کننده باشد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .