چگونه در زندگی مشترک شکست نخورید ؟

چگونه در زندگی مشترک شکست نخورید ؟

هرگز توجه تان را فقط به یک جنبه زندگی معطوف نکنید …

زندگی از ارکان مختلفی تشکیل شده است ، هرگز همه توجه تان را معطوف به یک جنبه از زندگی نکنید تا اگر اختلالی در آن ایجاد شد دیگر نتوانید طعم لذت ، شادی و خوشبختی را بچشید ، در صورتی که یک جنبه زندگی را برای خود بزرگ و بولد نمایید پر واضح است که تمام فکر و ذکرتان می شود آن موضوع و چشمتان به روی دیگر لذات زندگی که شاید به گونه ای دیگر برایتان مهم است بسته می شود .

بعنوان مثال آیا شما تمام دارایی های تان را برای خرید سهام  یک شرکت سرمایه گذاری می کنید . البته که نه و با هر کارشناسی که صحبت کنید به شما می گوید سرمایه تان را در چندین  شرکت مختلف سرمایه گذاری کنید و نباید تمام امیدتان را به یک موسسه و یا یک نوع شراکت بدوزید ، در عوض باید با هوشیاری و دوری از یک سرمایه گذاری عمده که می تواند منجر به ورشکستگی تان شود ، سرمایه گذاری های مختلفی بکنید و دارایی هایتان را در کارهای مختلف به کار بیندازید . همین امر در مورد زندگی تان هم صدق می کند و شما باید به امید و اهدافتان تنوع ببخشید و بعنوان مثال تمام امید خود را منحصر به ارتقای درجه نکنید تا به دلیل نگرفتن ترفیع در منصب ، رضایت خاطرتان در زندگی زایل شود و یا اگر تمام امیدواریتان رسیدن به جایگاه مادی بالا و بدست آوردن مقادیر زیاد پول باشد مسلما از دیگر جنبه های شیرین زندگی با همسرتان غافل می شوید و او را از خود دور می کنید .

تنها به داشتن ارتباط احساسی فوق العاده نزدیک با یکی از اعضای خانواده خود اکتفا نکنید تا بعد به علت ایجاد کدورت بین تان از پا دربیایید ، خانه امید و آرزوهایتان را در جاهای مختلفی که برایتان ارزشمند است بنا نمایید و به خود این اجازه را بدهید که از مسائل مختلفی که در زندگی شما نقش دارد بهره ببرید نه اینکه با دیدن دست اندازی در جاده زندگی تان خرد شوید .

در تحقیقات بدست آمده در زمینه رضایت و خوشحالی افراد میزان خوشحالی موارد تحت آزمایش که معمولا تنها به یک جنبه از زندگی توجه خاص داشته اند متوسطه اعلام شده و خوشحالی بیشتر شامل حال افرادیست که معمولا چندین جنبه مثبت را در زندگی شان لحاظ کرده اند .

منبع : فقط عروس داماد ها بخوانند . تالیف محمدرضا قربان زاده .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .