چگونه در وجود همسر خود نفوذ کنید ؟

چگونه در وجود همسر خود نفوذ کنید ؟

می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذ‌ پذیرند ، به‌ شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید . سعی کنید شیوه نفوذ همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید . در این راستا خوب است نکات زیر را بدانید .

  1. به جزئیات بیش از حد توجه نکنید . شاید یکی از دلایل اینکه شما بیش از دیگران از زندگیتان گله مندید این است که به جزئیات بیش از حد توجه می‌کنید .
  2. در انجام مسئولیت های زندگی کوتاهی نکنید . چراکه اگر در مسئولیت‌های زندگی کوتاهی کنید ، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید .
  3. با ایجاد احساس خشنودی و رضایت در همسرتان و نیز دادن حس اعتماد بنفس به او ، از وی فردی مقتدر و با اراده بسازید و این را بدانید که شما می توانید اقتدار و غرور مردانه همسرتان را شکل دهید و یا آن را بهبود بخشید .
  4. هرگز شوهرتان را با شخص دیگری مقایسه نکنید ؛ مگر آنکه در آن مورد برتری با همسر شما باشد .
  5. از لحاظ خلقی ، خود را به ایده‌‌‌آل همسرتان ، نزدیک و نزدیک تر کنید . این بدان معنی نیست که او نباید منعطف باشد و تنها شما باید خود را با او وفق دهید بلکه به این معنی است که در صورت نزدیکی شما به همسرتان و نفوذ در وی ، از آن پس او نیز سعی خواهد کرد خود را با روحیات و خلق و خوی شما وفق دهد .
  6. توقعات و نیازهای مالی خود را فقط زمانی مطرح کنید که مطمئن باشید شوهرتان قادر به برآوردن آنهاست .
  7. در برنامه ریزی های مالی چنان تصمیم بگیرید که هرگز باعث ضرر نشوید .
  8. بدون هماهنگی با همسرتان برای مهمانی رفتن ، مهمانی برگزار کردن و مواردی از این دست ، تصمیم نگیرید و همیشه در این موارد با وی مشورت کنید .
  9. سعی کنید بدون همسرتان در برنامه‌های تفریحی و مسافرت‌ها شرکت نکنید و در موارد ضروری فقط در صورت اجبار و لزوم و با هماهنگی قبلی با وی این کار را بکنید .
  10. بکوشید لحظاتی را که در کنار همسرتان می گذرانید ، کاملاً پرانرژی و بانشاط باشید .
  11. سعی کنید تا حد امکان در مجالس دوستانه ، همواره توجه تان معطوف به او باشد .
  12. حریم اطلاعات زندگی خود را حفظ کنید و رازدار باشید ، هیچ لزومی ندارد که مسایل و مشکلات شما و شوهرتان در سطح فامیل ، عمومی گردد .
  13. در انجام مسئولیت های زندگی کوتاهی نکنید . چراکه اگر در انجام مسئولیت های زندگی کوتاهی کنید ، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید .
  14. نقاط مثبت و ضعف مرد خود را بشناسید و بپذیرید و با این وجود باز هم به او توجه کنید .
  15. دقت کنید ممکن است نیازهای زناشویی زن و مرد با هم متفاوت باشند ، ولی با هم در تقابلند .
  16. سعی کنید تا حد امکان هیچ وقت زودتر از همسرتان به خواب نروید .
  17. به کلیه نیازهای همسرتان همواره رسیدگی کنید و از او درباره دلخوشی ها و توقعاتش بپرسید .
  18. فراموش نکنید شما برای رسیدن به رضایت ، آرامش و احتیاجات خود ، زمانی موفق خواهید بود که همسرتان را از تمامی این جهات تامین کنید .
  19. تاریخ های مهم مثل تاریخ سالگرد ازدواج و تاریخ تولد همسرتان را فراموش نکنید .
  20. به مناسبات و بهانه‌‌‌های مختلف ، گاهی برایش هدیه تهیه کنید هرچند کوچک .
  21. هرگز هدایای دریافتی از او را ، حتی اگر بی مصرف بودند ، به کسی نبخشید و از آن ها در جایی که برایتان اهمیت دارد نگهداری کنید تا او متوجه این مطلب که شما برای او ، سلیقه اش و کارش ارزش قائلید بشود .
  22. تا حد امکان از عودت یا تعویض هدیه ، در هر شرایطی بپرهیزید . بعنوان مثال اگر همسرتان برای شما لباسی خریده تا حد امکان از تعویض مدل و رنگ آن خودداری کرده و در صورت لزوم فقط سایز و اندازه آن را تعویض کنید .
  23. از کلیه هدایایش ، حتی آن هایی که مطابق میل و سلیقه شما نبوده ، برای یکبار هم که شده و البته درحضور خودش استفاده کنید .
  24. رفتار خود را گهگاه ارزیابی کنید .
  25. همسرتان را درک کنید .

منبع : فقط عروس داماد ها بخوانند . تالیف محمدرضا قربان زاده .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .