چگونه شوهرتان را مجذوب کنید ؟

چگونه شوهرتان را مجذوب کنید ؟

در كانون خـانواده آنـچه كه باعث تداوم و بقای صـمیـمیـت مـیگردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم میباشـد . در این میان نقش یك زن می تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد . تاثیر پذیری مـردان در بـرابـر رفـتـار زنان امری بدیهی بــوده و مـی تواند حتـی در سرنوشت یك رابطه و كامیابی های زندگی موثر باشد .
در ایـن بـخش توجه شما را به ۶ روش آسان كه هر زنی می تواند بـرای مجذوب نمودن شوهر خود بكار بندد جلب می کنیم .

  • متفاوت باشید .

با آنكه ممكن است جذابیت مهم باشد اما كافی نیسـت . تعریف جذاب و دلربا به چشم تمام مردان یكسان نمی باشد . حال پرسش اینجا اسـت كه شما چگونه میتوانید متفاوت باشید ؟ بگذارید برایتان مثالی بیاوریم ، اگـر شما دارای لهجه مــنحصر بفردی هستید ، آن را از دیگران پنهان ننموده و بجای اینکه جواهر آلات عجیب و غـریـب و لـوازم نامتعارف با خود حـمـل كـنـیـد تـا سبب متمایز شدن شما از دیگران گردد ، با ابزاری که در دست دارید که همان لهجه و لحن بیان شیرین شماست خود را از دیگر زنان متمایز سازید . هر گاه شبیه باقی زنان باشید زود فراموش می گردید و این چیزی نیست كه میخـواهـید . شما مـایـلـیـد از خـود اثـری بـجای بـگذارید كه مرتبط به یك یـا دو خصوصیت منحصر بفرد شما باشد .

  • یك كار غافلگیر كننده انجام دهید .

انجام یک كـار غافلگیر کننده اندكی ریسك برانـگیـز اسـت چـراکه مـمـكن اسـت شوهر شما اهل ماجراجویی نـبـوده و وحـشت زده گردد . امـا اگـر وی مـاجراجـو بـاشد بـسیار از آن لـذت برده و فـردای آن روز نیز ممكن است منتظر ماجراجویی باشد . پـیشنـهاد دیـگر مـا بـه شما آن است كه كـارهایی كه دور از انتظار شوهرتان میباشد را انجام دهید ، مثلا با پوشیدن لباسهای غیر معمول و هر آنچه كه فكر میكنید بیاد ماندنی خواهد بود و در نتیجه ایجاد تنوعاتی از این قبیل به نشاط زندگی خود بیافزایید .

  • خصوصیت استثنایی خود را رو كنید .

شگفت انگیز است كه اغلب زنان فراموش می كنند بـه كارهایی كه در آنها تبحر دارند اشاره نمایند . اگر به زبان دیگری صحبت می كنید و یا در گذشته در كــشور خارجی زندگی می كرده اید یا مثلا شغل های داوطلبانه ای را قبول كرده بوده اید و یا اینکه کارهای دیگری مثل سیر و سیاحت و اردو زدن در بیابان انجام داده اید و یا حتی اینکه در پخت غذایی تبحر خاصی دارید و … ، حتما در مــورد آنـها با همسرتان صحبت به میان بیاورید . اگر ایـن كار را بكنید شوهرتان به شـما همانند یك فرد منـحصر بفرد و جـالب تـوجه نگاه خـواهد كــرد . نـیازی نیست كه حــتما فرد بامزه و شوخ طبعی باشید . بامزه بودن برای اكثر مردم دشوار است چون اگـر نتوانید به طـور واقعی بامزه باشید و مصنوعی رفتار كنید خود را مضحكه دیگران خواهید كرد . اما اگر داســتان جالب تــوجـهی برای گفتن داشتـه باشیـد هــمه ساكت شده و به شما گوش فرا خواهند داد .

  • شنونده خوبی باشید . گوش دهید ، گوش دهید و باز هم گوش دهید .

بـیـشـتر مردان دارای این تصور غلط می باشند كه زنان زیاد حرف می زنـنـد ، در نتیجه شـمـا باید اطمینان یابید كه به اندازه كافی گوش می دهیـد . در اینجا نیاز دارید تا مرد خود را دقیقا بشناسید چراکه بسیاری از مردان كم حرف میباشند و نه تنها شما باید با آنها بسیار صحبت كنید ، بلكه آنها را باید به صحبت كردن نیز وادارید . از او دباره دلخوشی ها ، دوست داشتنی ها و علایقش بپرسید . می توانید از یـك مـوضـوع دلـخـواه شروع كرده و پرسشهای كوتاهی از وی بپرسید . این كار واقعا یك هـنر است و شما نیاز به تمرین خواهید داشت . هنگامی كه پاسخ كوتاهی دریافت كردید می باید پرسشهای متوالی دیگر و متنوعی از وی بپرسید تا او را به صحبت كردن بیشتر وادارید . میتوانید نظرات خود را نیز مابین آن ها بگنجانید ، چراكه پرسش های شما نمیبایست مانند بازجویی جلوه كند . مطمئن باشید وقتی شـما را ترك میكند با خود خواهد گفت ، اون واقعا به من علاقه دارد .

  • فرد دلپذیری باشید .

هـیـچ انـسـانی وجـود ندارد كه شیفته ی یك فرد دلپذیر و نازنین نگردد . از سخنان منفی به هر شكل جدا خودداری كنید . اگر عــقیده ی مصرانه ای راجع به مباحثی همچون سیاست و یا مذهب دارید بهتر است كه موضوع بحث را مؤدبانه تغییر دهید . چیز دیگری كه باید مراقب آن باشید تا در دام آن گرفتار نشوید حرکت به سمت بحث و مجادله می باشد . نظرات و عقاید هر كس محترم است و هیچ دلیلی ندارد كه شما تلاش كنید تا عقاید همسرتان را تغییر دهید . ایـن خـیلی خوب است كه نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دیگران قسمت كنـید ؛ البته بدون آنكه فرد مقابل خود را مجبور گردانید به پذیرفتن این قضیه که در اشتباه است  و یـا آنكه او را بر اساس عـقـایدش مورد ارزیابی قرار دهید . در آخر آنكه او را خجالت زده نكنید . هـیـچ كـس كـامل نیست و همه ما اشتباه می كنیم . به خـاطر داشته باشید كه هیچ چیز بدتر از شرمنده شدن نمی باشد .

  • خود را آراسته كنید .

مـردان موجودات احساساتی نبوده و بیشتر به قوه بینایی خود متكی هستند . بنابراین بهتر است خود را بـرای شوهرتان بیارایید . برای راضی كردن مـردها كـافی اسـت آنچه را كه دوست دارند در برابر دیدگانشان قرار دهید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .