کیفیت ارتباط با دیگران در زندگی مشترک

کیفیت ارتباط با دیگران در زندگی مشترک

زیاد اتفاق خواهد افتاد که وقتی با همسر خود در پارک ، خیابان ، بازار و مکان های دیگر جهت قدم زدن یا خرید و غیره حرکت می کنید به دوستان ، همکاران ، همسایگان و سایرین که به نوعی با آن ها آشنایی دارید برخورد کنید . در این شرایط همسران جوان باید کاملا مواظب رفتار و منش خود به هنگام برخورد با جنس مخالف خود باشند . چرا که بسیار برخوردهایی که بدون هیچ گونه قصد و هدف سویی از طرف یکی از زوجین نسبت به فرد آشنایی از جنس مخالف صرفا از روی صداقت سرزده است ولی سوء نیت ها و سوء تفاهم ها و بدبینی ها را در نزد همسر خود نسبت به خود به وجود آورده است و باعث به وجود آمدن اختلاف و کشمکش ها میان زنان و مردان شده است و زندگی توام با صفای آن ها را تیره نموده است . از این روی شایسته خواهد بود که کیفیت ارتباط با دیگران مورد نظر قرار گیرد تا خلل در روابط شما با همسرتان به وجود نیاید .

در برقراری ارتباط با افراد غیر هم جنس با اطلاع همسرتان پیش روید . تا قبل از ازدواج در شرایطی بودید که می توانستید مطابق با خواسته های شخصی خود رفتار کنید ، معاشرت نمایید ، در مجامع ظاهر شوید ، لباس بپوشید و با افراد متفاوت رفت و آمد داشته باشید و… اما باید بدانید بعد از ازدواج دیگر از آزادی عمل تمام و کمال برخوردار نیستید ، چرا که تنها نیستید . آنچه که از میان تمام رفتارها و اعمال شما همسرتان را تحت تاثیر قرار می دهد و واکنش تند او را برمی گزیند این است که همسر فردی احساس کند که شریک زندگی او با فرد دیگری که نامحرم و معمولا از جنس مخالف می باشد رابطه داشته باشد . لذا باید قبل از بروز این چنین ذهنییت در همسر خویش وضعیت ارتباطی خود را با دیگران به خصوص با افرادی از جنس مخالف ، برای همسر خود توضیح دهید تا زمینه سوء تفاهمات و سو نیت ها از بین بروند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .