ارتباط با مادر شوهر و خواهر شوهر

ارتباط با مادر شوهر و خواهر شوهر

پس از ازدواج ، ارتباط محترمانه توام با صمیمیت با افراد همجنس خودتان در خانواده شوهر یعنی مادرشوهر و خواهر شوهر ، به صورت ویژه تاثیری بیشتر و مهمتری از ارتباط شما با پدر و برادرهای شوهرتان دارد . از نظر روانشناختی مادر ، خواهر و کلیه زنانی که در بالا اشاره شد ، نوعی رقیب بالقوه برای شما محسوب می شوند که شما موفق شده اید ، توجه شوهرتان را از آنها به سمت خودتان سوق دهید . مادر ، خواهر یا خواهران شوهر ، زمانی در حدود 20 سال و یا بیشتر با شوهر شما زندگی کرده و نوعی صمیمیت و احساس تعلق خاطر دو جانبه بین آن ها شکل گرفته است . پس باید به گونه ای برنامه ریزی و رفتار کنید که ارتباط شما تهدیدی عینی و مستقیم برای ارتباط قبلی آن ها تلقی نشود .

  • توصیه می شود در حضور خانواده شوهر ، صمیمیت خود را به صورت غیر رسمی و غیر کلامی آشکار نسازید ، چون احتمالا حساسیت آن ها را برمی انگیزد .
  • علاوه بر این سعی کنید اصطلاحا سرگرمی کنید و به جای اینکه صرفا دهانی برای خوردن داشته باشید ، دستی برای کمک و همکاری بگشایید . ضرب المثل معروفی داریم که می گوید ؛ قربان دست بسیار هم در خوردن هم در کار .

به عبارت دیگر به تدریج با رفتارهایی عاقلانه و هوشمندانه جای خودتان را در دل خانواده شوهر به ویژه با افراد هم جنس باز کنید . اگر در این کار موفق شوید ، شبکه حمایتی کارآمد و موثری برای زندگی مشترک خود ایجاد کرده اید ، شبکه ای که بعضا ممکن است حتی در برابر فرزند و برادر خودشان از عروس خانواده حمایت و در تعدیل و بهبود رفتارهای احتمالی نامناسب شوهر نقش موثر ، مثبت و منحصربه فردی را ایفاء نمایید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .