از زن ها چه می دانید ؟

از زن ها چه می دانید ؟

یک بار دیگر به سوالی که در تیتر پرسیده شده نگاه کنید !!! خیلی ها می توانند به سرعت به این سوال پاسخ دهند ؛ هیچ چیز !!! درست مثل همان تاکیدی است که آدم های معروف و نویسنده های مشهور روی ناشناخته بودن زن ها و پیچیده بودن آنها داشته اند . اگر شما در آستانه ازدواج هستید یا اگر به تازگی نامزد کرده اید می توانید با مروری روی این مطلب ، اطلاعات بیشتری از خواسته های همسر آینده تان بدست آورید . خیلی وقت ها مهم ترین مشکل نامزدهای جوان ، شناخت نداشتن از روحیات طرف مقابل است . این روحیات به طور کلی در دو دسته جا می گیرند ؛

  1. روحیات فردی .
  2. روحیات عمومی که خاص زنان یا مردان هستند .

آشنا بودن با ویژگی های عمومی رفتاری در زنان و مردان می تواند 50 درصد از مشکل را حل کند . در اینجا به بررسی توقعات معمول زنان می پردازیم .

  • محبت واقعی .

زن ها خواهان محبت و صداقت هستند . مثلا اینکه طلا و جواهر بیش از هر چیز خانم ها را خوشحال می کند بیشتر مربوط به گذشته و کسانی بوده است که به وسیله این گونه هدایا زندگی خود ا تامین می کرده اند . اما زن هایی که به عشق واقعی ارج می گذارند به هدایای پرقیمت توجه ندارند . حتی گاه علاوه براینکه هدیه های گران قیمت را نشانه خودنمایی فرد مقابل می دانند ، احساس می کنند که او قصد دارد به این وسیله محبت آنها را خریداری نموده و به شخصیت آنها اهمیت نمی دهد . هدایایی که خانم ها را خوشحال می کند آنهایی است که با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته های آنها انتخاب شده و نشان دهنده توجه و علاقه به تمایلات آنهاست .

  • علاقه به زیبایی .

زیبا بودن از علایق طبیعی خانم هاست . خانم ها مایلند به آنها گفته شود که چقدر زیبایند . البته تنها گفتن اینکه از زیبایی بهره مند هستند کافی نیست ، بلکه باید با دقت و توجه زیاد این مسئله را به آنها گوشزد کرد . مثلا گفتن اینکه فرم موهای شما قشنگ است یا پیراهن فلان رنگ شما را خیلی زیباتر جلوه می دهد و … . تعریف از جزئیات قیافه و اندام زنان به آنها اعتماد به نفس بسیاری داده و در روحیه آن ها اثر مطلوب می گذارد .

  • ارزش کار و نتیجه .

خانم ها به کار خود و نتیجه آن علاقه داشته و در این مورد حساس هستند . شغل و کاری که یک مرد انجام می دهد نشان دهنده شخصیت اوست . اغلب اوقات این مسئله در مورد خانم ها نیز صادق است و نباید کار آنها را با بی اعتنایی و بدون اهمیت تلقی کرد . پس بهتر است که آقایان علاوه بر ارزش نهادن به فعالیت و کار همسرشان ، در موارد لزوم با آنها در این باره صحبت و مشورت کنند .

  • مصاحبت و گفتگو .

زن ها همیشه به یک هم صحبت و کسی که به گفته ها و درد و دل آن ها گوش دهد احتیاج دارند . از نظر کلی گفتگوی زن ها و مردها با یکدیگر متفاوت است . معمولا گفتگوی مردها مربوط به روشن کردن یک مسئله و اظهار نظر درباره یک روش یا پیدا کردن راه حل مناسب برای یک مشکل است . بدین جهت ممکن است با سوالات خود گفته های طرف صحبت خود را قطع کنند و برای اثبات عقیده خود به مشاجره بپردازند . اما خانم ها علاقه دارند مدام احساسات و تمایلات خود را برای شنونده بیان نمایند . آن ها گاه از این طریق عقده ها و ناراحتی های خود را بیرون ریخته و خود را تسکین می دهند . بدین جهت به شنونده ای که با سکوت خود حرف های آن ها را بشنود بیشتر احتیاج دارند .

  • مقاومت در برابر مشکلات .

میان خانم ها و آقایان در پیدا کردن راه حل برای مشکلات نیز تفاوت وجود دارد . اغلب مردها در برخورد با مشکلات به چاره جویی پرداخته ، تصمیم می گیرند و تصمیم خود را عملی می سازند . اما خانم ها در این موارد تحمل بیشتری از خود نشان می دهند . آنها سعی می کنند به تدریج و به آرامی چاره ای پیدا کنند یا آنکه رفع مشکل را به گذشت زمان واگذار می نمایند .

  • آزادی شخصی .

برخی از مردها خواهان آن هستند که همسرشان پیوسته در کنار آنها باشد و از تنهایی ناراحت می شوند . بدین ترتیب همسران خود را تحت کنترل قرار داده و آزادی آنها را محدود می سازند در حالیکه خانم ها نیز به اوقات فراغت نیاز دارند تا گاهی کتابی بخوانند ، به امور شخصی شان برسند و … . تا بدین وسیله به احساس آرامش دست یابند . بنابراین توجه به آزادی شخصی خانم ها در روابط زن و شوهر بسیار موثر است .

  • روابط محبت آمیز .

زنانی که از کارهای سنگین خانه و نگهداری از فرزندان و حتی گاه کار بیرون خسته می شوند ، دیگر به حد کافی فرصت و انرژی برای داشتن روابط عاشقانه و محبت آمیز با همسر خود را ندارند . برخی از مردها به این مسئله توجه ندارند که کمک به همسر در امور خانه ، پذیرفتن برخی از مسئولیت های منزل و نگهداری از بچه ها تا چه حد در آزادی وقت و انرژی همسرانشان و در نتیجه ازدیاد محبت بین آنها موثر است .

  • رفاقت صمیمانه .

زنان مایلند دوست صمیمی شوهرانشان باشند . کمتر زنی است که بدین قانع باشد که مادر بچه ها بوده و امور خانه را اداره کند . بلکه با گذشت زمان و اینکه تمایلات و هیجانات عاشقانه رو به تسکین گذارده و عشق به خانواده جایگزین آن می شود ، احتیاج بدان دارند که شریک زندگی شان با آنها رفاقتی صمیمانه داشته ، به خواسته های آنها توجه نماید ، تا محیطی آمیخته با صفا و صمیمیت در خانواده بوجود آید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد و تالار عروسی در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .