اشتباهات آرایشی عروس خانم ها

اشتباهات آرایشی عروس خانم ها

حس خوب شما و رضایت خاطر تان در روز عروسی و مهمانی آرزوی ما است . لذا تبیین نکات زیبایی ، بهداشتی – آرایشی و مراقبت از پوست همیشه مورد توجه وب سایت ما بوده و خواهد بود . در این مطلب نیز سعی داریم به بررسی اشتباهات آرایشی خانم ها در روز مهمانی یا عروسی بپردازیم . برای زیباتر شدن نکته هایی هستند که بیشتر خانم ها در آن ها اشتباه می کنند و باید مورد توجه قرار دهند ، که ما این نکات را در زیر به اختصار لیست کرده ایم .

  • تلاش می کنید چیز جدیدی بسازید .

امتحان کردن روش های جدید آرایشی در روز عروسی درست نیست . بهترین راه انتخاب مدل آرایشی است که همیشه انتخاب می‌کنید و با آن احساس راحتی دارید . یادتان باشد سال ها بعد که به عکس های خود نگاه خواهید کرد دوست دارید کدام چهره خود را ببینید . پس انتخاب آرایش عروسی فقط برای روز عروسی مهم نیست . مدل آرایش همیشگی تان را داشته باشید تا از عکس های خود نیز لذت ببرید .

  • غرق شدن در مدهای زیبایی .

مدل های زیبایی با صرف هزینه و روش های زیادی طی سال های متمادی به شکل دلخواهشان دست یافته‌اند . اعمال تغییرات زیاد برای روز عروسی بسیار سنگین خواهد بود . در نکته های قبلی آرایشی هم اشاره کرده یام که گول مجلات و مدل های زیبایی را نخورید و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید .

  • توجه نکردن یا تست نکردن مدل آرایشی .

تست کردن مدل دلخواه آرایشی ضروری است . شاید به نظرتان این مورد هزینه اضافی باشد اما خیلی با ارزش است . برای تست مدل آرایشی دلخواه تان سه ماه قبل از عروسی اقدام کنید . اگر در ابتدا  مدل دلخواه تان را پسند نکردید ، وقت دیگری بگیرید . با این برنامه در روز عروسی تان با خیال راحت از مدل آرایشی تان در مراسم حضور خواهید داشت .

  • رفتن به جلسات تست بدون آمادگی .

در سری نکته های برنامه ریزی برای عروسی بسیار تاکید شده که در طول دوران نامزدی آرشیوی از مدل‌ موهایی که دوست دارید را جمع آوری کنید و حتی آنها را تست کنید . مخصوصا اگر برای جلسه تست می‌روید حتما چند نمونه مدل موی مشابه را ببرید تا آرایشگرتان بر اساس آن شروع به کار کند . اگر هنوز آرشیو مدل مویتان را ندارید . بهتر است این مدل موها را ببینید . سایت هایی هستند که منابع خوبی از نمونه مدل های مو می باشند .

  • آرایش بدن .

آرایش در خط فک تمام نمی‌شود . آرایشگران حرفه‌ای قسمت بالا تنه ، زیر گردن و نقاطی از بدن که دیده می‌شود را با کرم پودرهای مناسب می پوشانند . یکدست دیده شدن بدن در روز عروسی بسیار مهم است . همچنین در عکس ها نیز یکدست بودن آرایش باعث زیباتر شدن عکس ها می‌شود . علاوه بر آن نکات مهم دیگری که بعد از آتلیه بهتر است دوباره توسط آرایشگر ترمیم شود . پس قبلا در این مورد با آرایشگرتان صحبت کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .