انواع و اقسام مادرشوهر و عروس خانم

انواع و اقسام مادرشوهر و عروس خانم

از آنجایی که رابطه عروس و مادر شوهر جزو پر مخاطره ترین روابط در کره پهناور زمین محسوب می شود !!! ، بسیاری از فلاسفه و دانشمندان مشغول بررسی و تحقیق هستند تا بتوانند به راهکارهایی علمی و عملی برای بهبود بخشیدن به این نوع ارتباط دست یابند . طبق آخرین گزارشات واصله آن دسته از زنانی که به سِمَت مادر شوهری و عروس منصوب شده اند به چهار گروه تقسیم می شوند که در زیر این چهار گروه را با اولویت کثرت اعضا معرفی خواهیم کرد .

  1. مادر شوهر و عروس هایی که به هیچ عنوان از یکدیگر خوششان  نمی آید ، اما چون بسیار با سیاستند احساسات خود را بروز نمی دهند و فقط هر از گاهی طرف مقابل را می چزانند .
  2. مادر شوهر و عروس هایی که کاری به هم ندارند و هر یک سرشان را به زندگی خود گرم کرده اند .
  3. مادر شوهر و عروس هایی که به طور علنی و بدون هیچ گونه پرده پوشی و مخفی کاری نسبت به یکدیگر خصومت و دشمنی می ورزند .
  4. مادر شوهر و عروس هایی که صادقانه یکدیگر را دوست می دارند و بدون قصد و نیت سویی به مُراوده با یکدیگر می پردازند (البته قابل ذکر است که نسل این دسته از اُناث(زنان) رو به انقراض می باشد) . حال که به طور تیتر وار وضعیت کنونی بانوانی که دچار نسبت سببی مادر شوهر و عروسی شده اند را توصیف کردیم به شرح کامل هر چهار دسته خواهیم پرداخت .
  • گروه اول :

این گونه افراد گرچه دل خوشی از هم ندارند ولیکن در بسیاری از مواقع دیده شده است که سالها در جوار یکدیگر بخوبی زندگی می کنند !!! شکی نیست که هرگز از شرایط به وجود  آمده لذت نمی برند . مگر در زمانی که یک قلمبه آبدار نثار شخص مقابل کرده باشند . این امر سبب می شود حمله کننده تا مدت ها از زندگی احساس رضایت کرده و به یک نوع خرسندی درونی دست یابد . البته این حالت کاملا ناپایدار و موقتی است . زیرا فرد مورد حمله قرار گرفته بالاخره یک جواب دندان شکن آماده می کند و در یک موقعیت مناسب آن را کف دست وی می گذارد .

  • گروه دوم :

این اشخاص آدم هایی منطقی و ثابت قدم هستند که دنبال دردسر نمی گردند و اکثرا کاری برای انجام دادن دارند . یعنی همانند افراد جای گرفته در گروه سوم از بیکاری مزمن رنج می برند . بانوانی که به این شکل عمل می کنند در زندگی اجتماعی ، زنانی موفق و قابل احترام هستند . اطرافیانشان را دچار مشکل نمی سازند و قدر آرامش و امنیت خانواده خود را می دانند . آنان از سلامت روحی و روانی برخوردارند و اغلب سنجیده سخن می گویند . بنابراین سخنان سنجیده تری نیز می شنوند . بی خودی هم حرص نمی خورند .

  •  گروه سوم :

این دسته از افراد علاوه بر این که بسیار بیکار و بی هدف تشریف دارند ، اصولا از صفاتی چون سر زبان دار بودن ، آتش پاره بودن و … نیز بهره مند هستند . اگر هم یکی از طرفین مبرا از این نوع خصلت ها بوده باشد ، به دلیل فشارهای روانی که از سوی  شخص مقابل بر وی تحمیل گشته ، خود را به پررویی زده و مصمم می شود از پس طرف مقابل بر آید . این نوع رابطه در بسیاری از مواقع حالتی زشت و زننده به خود می گیرد و معمولا سایرین را نیز با ماجرا قاطی می کند . اگر شما از بخت بد با چنین افرادی در ارتباط هستید به نفعتان است که حرف نزده و سکوت اختیار کنیدو به هیچ وجه خود را درون آتش آنان نیافکنید . اگر چنین اشخاصی به شما مراجعه کردند و از شما تقاضای پا در میانی کردند ، سعی کنید محتاط عمل نمایید و هرگز زیادی به موضع خطر نزدیک نشوید تا آتششان دامن گیر شما نشود .

  • گروه چهارم :

این گونه بانوان بسیار کم نظیر ، احساساتی و رمانتیک هستند و از آنجایی که کم پیش می آید همچون انسانهایی به پُست هم بخورند ؛ این نوع رابطه هم به ندرت ایجاد می شود . ولی خوب ممکن است در گوشه ای از گیتی یک چنین مادر شوهر و عروسی یافت شود . ما که ندیدیم !!! و توصیه می کنیم آنها که دیده اند محققان و دانشمندان را در جریان قرار دهند . زیرا علم پیشرفت کرده و شاید با آزمایش بر روی این افراد بتوان فرمولی پیدا کرد تا با دست بردن در ژنتیک آدمیزاد نسل آنان را گسترش داد .

در هر صورت بهتر است خود را وارد بازی پیچیده ای نسازیم و برای مبارزه با مشکل اختلاف بین مادر شوهر ها و عروس ها از راه حل های ساده تری چون کنترل زبان و در برخی مواقع کنترل رفتار استفاده نماییم .

مادر شوهران گرامی ، باور کنید که اصلا لازم نیست مهر تایید شما بر کارنامه عروستان بخورد ، باور کنید اگر شما راجع به خیلی از مسائل نظر ندهید چرخ روزگار به گردش خود ادامه خواهد داد .

عروسان گرامی ، باور کنید اگر با شنیدن کمترین نکوهشی از سوی مادر همسرتان که قاعدتا از شما بزرگ تر است ، ابرو نازک نکیند و برای هر حرف او ده جواب آماده نسازید هیچ کس به ناتوانی شما در پاسخ گویی ظنین نخواهد شد و چیزی از دست نخواهید داد اگر گاهی حرف دلتان را برای خویشتن نگاه دارید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .