اگر زندگی ایده آل می خواهید ماهیت خوشبختی را جستجو کنید

اگر زندگی ایده آل می خواهید ماهیت خوشبختی را جستجو کنید

خوشبختی تقریبا به اندازه تعداد انسان های روی زمین دارای تعریف است . به عبارت دیگر خوشبختی تعریف خاصی ندارد و بسته به باور انسان ها دارای تعاریف بسیار متعددی است ، لیکن همه آن تعاریف در یک نقطه نظر مشترک هستند و آن هم رسیدگی به آسودگی و آرامش و رضایت خاطر از عملکردهای روزمره و یا برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدتی است که برای انجام آن ها صرف وقت و هزینه شده است . بنابراین اگر طالب یک زندگی ایده آل هستید لازم است که به ماهیت خوشبختی که به دنبال آن می گردید پی ببرید . حتما شما هم در تصویر ذهنی خود تعریف قابل لمسی از خوشبختی خود و خانواده دارید . پس ابتدا آن را کاملا برای خود و خانواده تعریف کنید و سپس ابزار و امکانات لازم و کافی برای رسیدن به آن را فراهم آورید؛ مسلما موفق خواهید شد .

دستیابی به تعریف خوشبختی بدون داشتن دانایی متناسب با ظرفیت های خوشبختی که مورد نظر ماست ، امکان پذیر نیست . برای رسیدن به چنین دانایی ناگزیر از کسب میزانی از علم ، دانش ، هنر ، فنون متعدد و مدیریتی متناسب با آن هستیم . به عبارت دیگر خوشبختی زمانی احساس می شود که دائما به سمت کسب دانایی و اصلاح مستمر آن به سمت بهبودی روزآمد باشیم و در این راستا توانسته باشیم میزان قابل توجهی از دانایی های بدست آمده را به مهارت تبدیل کرده و از آن در تبلور خوشبختی بهره کافی بگیریم .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .