4 اصل مراقبت از پوست خشک

4 اصل مراقبت از پوست خشک

شما از افرادی هستید که می بایست تغذیه و مراقبت از پوست  خود را هرگز فراموش نکنید . پوست شما آمادگی زیادی برای ایجاد چین و چروک و در نتیجه پیری زودرس دارد . پس تا می توانید از پوستتان مراقبت کنید . برای پاک کردن پوستتان از کرم های پاک کننده مخصوص پوست های خشک استفاده نمایید و برای شستشو با صابون هم ، نوعی صابون چرب و ملایم را انتخاب کنید تا پوستتان شادابی و طراوت لازم را داشته باشد . لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده ای که استفاده می کنید می بایست خاص پوست های خشک باشد . ما در این ملب به تشریح چهار اصل مراقبت از پوست خشک و رسیدگی به آن می پردازیم .

  • پاک کرن .

هر روز صبح ،صورتتان را با آب نیمه گرم بشویید و شب ها نیز با آب نیمه گرم و صابون چرب ملایم و یا کرم پاک کننده پوستتان را کاملا تمیز کنید و سپس با آب گرم آب کشی نمایید .

  • تحریک .

از یک لوسیون مناسب برای پوستتان کمک بگیرید و هر صبح و شب بعد از پاک کردن پوست ، از آن استفاده کنید .

  • روغن زنی .

کرم سبکی برای پوستتان انتخاب کنید و هر شب بعد از پاک کردن ، پوست را به آرامی با آن ماساژ دهید .

  • محافظت .

یک کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خشک تان انتخاب کنید و آن را در طی روز استفاده کنید . لازم بذکر است که روزهای آفتابی هنگام خروج از خانه ، حتما کرم ضد آفتاب استفاده کنید .

مراقبت هفتگی : هفته ای یک بار ، با کمک یک حوله ، مقداری آب گرم ، مقداری روغن بادام یا روغن زیتون گرم ، یک لوسیون تازه کننده پوست را فراهم کنید و بعد از پاک کردن صورت ،حوله را در آب گرم فرو برید و روی پوست بگذارید و فشار دهید تا اینکه حس کنید عضلات صورت تان آرامش یافته اند . بعد روغن بادام یا زیتون را به مقدار زیاد به پوست بزنید . روغن اضافی را با یک تکه پارچه تمیز و نرم بردارید . بلافاصله حوله را دوباره در آب گرم فرو برید و به مدت یک دقیقه روی پوست بگذارید . پس از آن از لوسیون تازه کننده پوست بر روی پوستتان استفاده کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .