تالارهای عروسی متفاوت

تالارهای عروسی متفاوت

ایده‌های خلاقانه‌ی مختلفی برای برگزاری یک مراسم عروسی متفاوت و خاص وجود دارد ؛ در این بین مکان برگزاری عروسی یا همان سالن عروسی و یا بعبارتی تالار عروسی یکی از مواردی است که می‌توانید بیشترین تاثیر را در متفاوت جلوه دادن مراسم عروسی شما داشته باشد . انتخاب یک سالن متفاوت می‌تواند عروسی شما را در حالت کلی متفاوت جلوه دهد . در ادامه ایده‌های مختلف برای انتخاب سالن عروسی را با هم می‌بینیم که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در جشن های عروسی مورد استفاده قرار گیرند . ما در وب سایت عقدونه به دنبال این هستیم که بتوانیم به شما دوستان و همراهان این مجموعه ایده های نو را معرفی کنیم چه در زمینه ی استفاده از تالارها و چه در زمینه ساخت و راه اندازی یک تالار . در نتیجه به تمامی همکاران عزیزمان در زمینه برگزاری مراسمات و نیز مدیران محترم تالارها و یا کسانی که قصد ورود به این حیطه کاری را دارند توصیه به خواندن این گزارش میکنیم  .

  • تالاری روی آب (برگزاری جشن عروسی روی آب)

یک ایده ی جالب برای تالار عروسی ترتیب دادن محلی روی آب است . این آب می‌تواند آب رودخانه یا یک استخر کوچک باشد و یا در شهر های ساحلی قسمتی از ساحل . برگزاری عروسی روی آب می‌تواند شکل رمانتیک و بی نظیری از مراسم عروسی را برای شما رقم بزند . این ایده شاید در تعدادی از تالارهای مشهد نیز قابل پیاده سازی باشد و حتی وجود داشته باشد .

عروسی روی آب

عروسی روی آب

Wedding-hall1

Wedding-hall5

عروسی روی آب

عروسی روی آب

عروسی روی آب

عروسی روی آب

  • باغ تالار چهار فصل …

برگزاری عروسی در فصل زمستان در باغی سرسبز یکی از مواردی است که مسلما مهمانان شما را شگفت زده خواهد کرد . هم اکنون در ایران و حتی در بین تالارهای مشهد این چنین مجموعه هایی وجود دارند .

Wedding-hall10

تالار چهار فصل

Wedding-hall35

 

تالار چهار فصل

  • تالار هایی با دکوراسیون خاص …

اکثر مواقع سالن عروسی محلی معمول و یا اتاق ساده ی بزرگ است که با گل یا تور تزیین شده است . یک عروسی متفاوت مستلزم برگزاری در یک مکان متفاوت است . وجود دکوری متفاوت باعث می شود تالار عروسی شما بیش از هر چیز دیگری جشن شما را متفاوت می کند . البته باید این را در نظر گرفت که معماری هر منطقه خاص آن منطقه است .

Wedding-hall34

Wedding-hall11

Wedding-hall12

Wedding-hall15

Wedding-hall14

Wedding-hall16

Wedding-hall17

Wedding-hall13

  • تالار ساحلی …

هر چند ایده‌ی تالار ساحلی ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد . اما برای برگزاری یک عروسی متفاوت یکی از جالب ترین و بامزه ترین ایده ها است . یک تالار ساحلی حس ناب خاص بودن را هم به مهمانان و هم خود عروس و داماد خواهد داد . شاید از چنین تالارهایی در کشور چهار فصلمان و در شهرهای ساحلی دریای خزر و یا سواحا جنوب و شهرهای حاشیه خلیج همیشه فارس وجود داشته باشد .

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

تالار ساحلی

  • باغ تالار طبیعی …

یکی دیگر از ایده‌های جالب و منحصر به فرد در برگزاری مراسم عروسی برگزاری آن در ویلای جنگی یا باغ است . البته اگر محل برگزاری جشن شما دارای سایه بان نیست حتما تدابیر لازم را ببینید تا آفتاب مهمانان شما را اذیت نکند . برگزاری جشن عروسی در یک محل سبز و با تم سفید می‌تواند فوق العاده رمانتیک و زیبا باشد . ما از چنین اماکن و تالارهای زیبایی در شهر و کشور عزیزمان نمونه های زیادی داریم .

باغ تالار طبیعی

باغ تالار طبیعی

باغ تالار طبیعی

باغ تالار طبیعی

  • تالار در ابرها …

یکی دیگر از ایده های جالب برگزاری مرایم عروسیتان در یک تالار در ارتفاعات کوه یا تپه ها و دیگر مکان هایی است که منظره ی زیبا را رقم می زند . ارتفاع از سطح زمین به خودی خود جذاب است و با وجود برگزاری مراسم در محلی این چنینی جذاب تر هم می شود .

تالار در ابرها

تالار در ابرها

تالار در ابرها

تالار در ابرها

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .