تفاوت های ذهنی خانم ها و آقایان

تفاوت های ذهنی خانم ها و آقایان

یکی از دلایلی که فکر می کنیم مردها کمتر از زن ها به عشق و روابط خصوصی اهمیت می دهند این است که ؛

قابلیت مغز مردها به گونه ای است که وقتی به چیزی فکر می کنند ، توجه آن ها به راحتی معطوف به احساسات نمی شود . اما این کار برای زن ها بسیار سهل تر است .

احتمالا با خود فکر می کنید مغز مردها با شما فرق دارد ؛ درست است !!! عملکرد مغز مردها تخصصی است ، یعنی نیمه راست مغز عملکردهای بصری و مکانی (مانند انجام کارهای فیزیکی و ایجاد هماهنگی بین دست و چشم) را بر عهده داشته و نیمه چپ مغز آن ها مهارت های کلامی و شناختی (مانند بیان احساسات و درک مسائل انتزاعی) را کنترل می کند .

  1. تحقیقات نشان می دهد که در پسربچه ها نیمه راست مغز بیشتر از نیمه چپ مغز رشد می کند . در نتیجه مهارت های کلامی و توان گفتاری پسر بچه ها معمولا کمتر از دخترهای هم سن است ؛ همچنین این مهارت ها در مردهای بالغ نیز ضعیف تر از زن ها است .
  2. از طرف دیگر ، عملکرد مغز زن ها کلی است . یعنی در مسائل مختلف هر دو نیمه مغز با هم کار می کنند . دکتر جین بار در کتاب خود به نام “چه تفاوتی وجود دارد” این مسئله را اینگونه توضیح می دهد ؛ به همین دلیل توان تصمیم گیری خانم ها قوی تر و زیرکی و تیزبینی آقایان بیشتر است . علاوه بر این ، اگر یکی از دو نیمه مغز خانم ها در اثر سکته آسیب ببیند ، نیمه دوم با دو برابر کردن فعالیت خود می تواند مسئولیت انجام وظایف نیمه آسیب دیده را برعهده بگیرد . اما در مغز آقایان این امر امکان پذیر نیست و اگر عملکرد نیمه چپ مغز یک مرد در اثر سکته مختل شود ، قدرت تکلم خود را از دست خواهد داد ، چون نیمه راست مغز او فقط مسائل فضایی و مکانی را اداره می کند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .