خوراکی هایی برای چاق شدن

خوراکی هایی برای چاق شدن

همیشه لاغر کردن و رسیدن به اندامی مناسب یکی از سوژه های اصلی مطالب علمی بوده است و به همین دلیل کمتر به موضوع چاق شدن و افزایش وزن پرداخته شده است . چاقی بسیار زیاد و یا کمبود وزن هر دو از جمله مواردی هستند که نمی توان به آن ها به عنوان شرایط مناسب و سالم نگاه کرد . افرادی که کمبود وزن دارند ضعیف تر هستند و  ممکن است به بیماری های مختلفی دچار شوند در حالی که با کمی غذا خوردن می توانند به وزن دلخواهشان برسند . در این مطلب بهترین موادی که برای چاق شدن می توانید مصرف کنید را معرفی می کنیم .

  • گردو : گردو یکی از آجیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید . میزان امگا 3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند . لازم بذکر است که امگا 3 یکی از اسید های چرب ضروری است که در ساختمان بعضی چربی ها وجود دارد و ساختمان خاصی دارد . اسیدهای چربی مشابه امکا 3 را به این دلیل ضروری می خوانند که اولا برای ادامه حیات بدن کاملا ضروری است و ثانیا این اسید های چرب توسط خود بدن انسان ساخته نمی شود و لذا حتما می بایست از طریق رژیم غذایی یا مکمل های غذایی تأمین شوند .

خوراکی های چاق کننده

  • شیر پر چرب : شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین برد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند . شیر پرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند .

خوراکی های چاق کننده

  • نارگیل : نارگیل یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید . آب نارگیل دارای مواد مغذی بی شماری است و کالری بالایی دارد که می تواند به شما در افزایش وزن کمک زیادی کند .

خوراکی های چاق کننده

  • موز : موز میوه ای که می توان به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد ؛ یکی دیگر از  مواد غذایی سالم و خوب برای چاق شدن است . موز همچنین بدلیل میزان کالری بالایی که دارد علاونه به کمک در افزایش وزن ، می تواند انرژی روزانه شما را تامین کند .

خوراکی های چاق کننده

  • دانه های مغذی : از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان ، دانه هندوانه ، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم ، که هر کدام از آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند .

خوراکی های چاق کننده

  • بادام : بادام یکی از تنقلات سالم که می توانید روزانه از آن استفاده کنید . سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است . بادام نیز می تواند به افراد لاغر جهت افزایش وزن کمک به سزای کند .

خوراکی های چاق کننده

  • روغن زیتون : هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند . این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از ابتلا شدن شما به بیماری های قلب و عروق نیز پیشگری می کند . روغن زیتون یکی از بهترین نوع روغن ها برای سالاد و پخت و پز محسوب می شود .

خوراکی های چاق کننده

  • سیب زمینی : منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود .

خوراکی های چاق کننده

  • لوبیا : لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می تواند انرژی شما را برای انجام کارهای سخت تامین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک به سزایی می کند .

خوراکی های چاق کننده

  • موجودات دریایی : ماهی های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد غذایی دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند . این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و همچنین به افزایش وزنی تدریجی و مناسب کمک می کنند .

خوراکی های چاق کننده

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .