خیانت به همسر

خیانت به همسر

 در زندگی زناشویی خیانت به همسر به دلایل زیادی بستگی دارد
. البته هیچ دلیلی نمی تواند چنین رفتار زشتی را توجیه کند .

  • یکی از ریشه های اصلی خیانت رشد جنسی است . زوجینی که در سن های پایین ازدواج می کنند ، با گذشت مدتی متوجه می شوند که همسرشان نمی تواند نیاز جنسی آن ها را برطرف کند و میل جنسیشان مدام به آن ها فشار می آورد و طبیعتا تمرکز خود را روی زندگی و همسرشان از دست می دهند .
  • از دیگر عوامل مهم در خیانت می توان به رشد ناصحیح شخصیتی افراد اشاره کرد که ریشه این مشکل را باید در خانواده جستجو کرد .

البته باید توجه داشت با وجود همه ی مشکلات ، افراد باید ابتدا تکلیف خود را از رابطه با همسرشان مشخص کنند و در صورت تصمیم به جدایی و پس از آن اقدام به شروع رابطه ای جدید کنند . در غیر این صورت اگر فردی غیر از این عمل کند شاید بتوان کفت فردی هوس خواه است .

بعد از بوجود آمدن مشکلات در زندگیتان سریع به فکر جدایی و فرار از مشکلات نباشید . شما باید این شهامت را داشته باشید که با مشکلات روبرو شوید و هر مشکل را با راه حل مناسبش حل کنید .

سعی برای حل مشکلاتتان باعث می شود حداقل شما متوجه شوید که آیا واقعا در انتخاب همسرتان اشتباه کردید یا نه و در حقیقت با یک مشکل کوچک از زیر بار مشکلات شانه خالی کرده اید و بعد از جدایی پشیمان می شوید .

زنان معمولا بیشتر از مردان شرایط سخت را تحمل می کنند . زیرا آن ها ترس بیشتری از بازگشت مجدد به خانه و به عبارتی از دست رفتن آبروی خانواده دارند . به همین دلیل ممکن است خیلی چیز ها را تحمل کنند و این تحمل احتمال خیانت را از هر دو طرف بیشتر می کند .

شاید به جرات می توان گفت خیلی از جوان ها با افکار رفع نیاز های جنسیشان رو به ازدواج می آورند که متاسفانه چنین ازدواج هایی معمولا به جدایی ختم می شود . باید معیار های اخلاقی ، اقتصادی و فرهنگی حتما قبل از ازدواج در نظر گرفته شود .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .