راه های کنار آمدن با مادرشوهر ناراضی

راه های کنار آمدن با مادرشوهر ناراضی

آیا تا بحال فکر کرده اید که چگونه با مادر شوهر ناراضی خود کنار بیایید …

برخی از مادر شوهرها از آنچه که ظاهرا به نظر می رسند شیرین تر و دوست داشتنی تر هستند ؛ این یک حقیقت است که باید برای رسیدن به آن خوب دقت کرد ، آن ها با مشاهده عروس خود برایشان بهترین و خوشایندترین غذاها را پخته و معمولا از نظرات و تصمیمات عروس شان حمایت و دفاع می کنند ، اما برخی از آن ها تا حدی تلخ مزه هستند ، معمولا از نظرات و ایده های عروس خود به خوبی یاد نمی کنند و حتی به مخالفت از آن ها نیز می پردازند ، آن ها تلاش می کنند تصمیمات و نظرات عروس خود را تضیعف کنن ، برای برخورد و کنار آمدن هوشمندانه با دسته دوم این توصیه ها کاربردی خواهند بود .

  1. سعی کنید ارتباط خوبی با او برقرار کنید . به شوهر خود بگویید که در همه حال سعی می کنید با مادرش ، یعنی مادر شوهرتان پل ارتباطی خوبی برقرار کنید ، هرگاه با خودش نیز رودررو شوید به آرامی و ملایمت بگویید گرچه مخالف نظرات و ایده هایتان است اما دوست دارید که حرف هایش را نیز بشنوید ، چنین برخوردهایی بی تردید نخستین گام های یکدلی در مدیریت برخورد و نزدیکی با مادرشوهر است .
  2. همیشه با آرامی با او صحبت کنید . در هر موقعیت مناسبی که روی می دهد با مادرشوهر نه چندان راضی خود خلوت کرده و جنبه های زندگی خود را برایش بازگو کنید ؛ اجازه دهید دید درست تر و منطقی تری نسبت به زندگی تان پیدا کند . بی تردید در چنین صورتی نگاه واقع بینانه تری به شما خواهد داشت و متوجه می شود که ابراز فلان نظر خاص و اتخاذ تصمیمی معین از سوی شما برگرفته از شرایط خاص زندگی تان است که اکنون او هم به آن واقف شده .
  3. همیشه جانب مهربان بودن و احترام را رعایت کنید . بی شک مادرشوهرتان هم در زندگی ، همچون بسیاری از افراد دیگر دچار مشکلات روحی و روانی کوچک و بزرگ بوده است ، اگر با کلامی پر از مهر و محبت و از در دوستی با او صحبت کنید جرقه هایی را در ذهنش می زنید و او را متوجه این نکته می کنید که به شما و ابراز احساساتی که دارید اطمینان و اعتماد داشته باشد ؛ چه بسا با فراموش کردن نگاه سرسختانه اش نسبت به شما به عنوان محرم رازهایش نیز نگاه کند .
  4. سعی کنید شناخت درستی از او پیدا کنید . در شرایط مختلف و متنوعی می توانید به چنین شناختی دست پیدا کنید مثلا او را به صرف نهار یا شام در رستورانی کوچک و دنج دعوت کنید . در چنین دعوت ها و با هم بودن هایی است که می توانید به زوایای مبهم زندگی اش دست یابید و او را بیش از پیش بشناسید  . سعی کنید متوجه شوید چه نوع غذاها ، لباس ها ، رفتارها و حتی خصوصیاتی را دوست دارد ، آگاهی از چنین مواردی می تواند به شما در رویارویی بهتر و تاثیرگذارتر در وی کمک زیادی کند .
  5. به او هدیه بدهید . زنان موجودات پیچیده ای هستند . اما برخی از خصوصیات درباره همه آن ها یکی بوده و جهانی است . آنها هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند ، این هدیه فرق نمی کند به چه مناسبتی داده شود ، سال نو ، سالروز تولد و یا هرچیز دیگری یا حتی می تواند بدون مناسبت باشد ، آن ها در هر صورت خوشحال می شوند . سعی کنید هر از گاهی به مادرشوهر خود هدیه بدهید ، با این کار به او بفهمانید که برایش ارزش قائل می شوید . فقط دقت کنید هدایایی را به او بدهید که موجب شادی و نشاط وی می شود . چنین شناختی که او چه چیزاهایی را دوست دارد همانطور که در نکته قبل گفته شد از معاشرت با وی متوجه شوید .
  6. با او همراه باشید و او را همراهی کنید . اگر احساس می کنید علاقه چندانی به شما ندارد ، مهم نیست . این مسئله نباید موجب آن شود که هیچگاه به دیدن او نروید بلکه این شما هستید که باید به سراغ او بروید ، از سوی دیگر هیچگاه از اینکه همسرتان بخواهد به سراغ مادرش برود ناراحت نشوید و حتی اگر می توانید او را همراهی کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .