رفع بوی بد یخچال

رفع بوی بد یخچال

گاهی یخچال شما ، که محل نگهداری مواد غذایی مختلف است ، بو می گیرد . برای رفع این بو ابتدا به نظافت درون یخچال بپردازید و پس از آن می توانید از نکات و راه حل های زیر استفاده کنید .

  1. اگر یخچالتان از نظر تمیزی مشکلی ندارند ، یک تکه زغال یا کمی سرکه ی داغ ، داخل یخچال بگذارید تا بوی بد از میان برود ؛ البته در صورت استفاده از سرکه داغ ، لازم است ابتدا یخچال را خاموش کنید .
  2. در برخی نقاط رطوبت هوا موجب پراکنده شدن بوی نامطبوع در قفسه ها یا گنجه ها می شود . برای رفع این مشکل کافی است چند دانه “میخک” یا یک عدد “به” در قفسه ها و گنجه ها بگذارید تا بوی بد ناشی از رطوبت برطرف شود . علاوه بر این ها می توانید از بوگیر های مخصوصی که در بازار هست برای برطرف کردن رطوبت استفاده کنید .
  3. اگر مقدار کمی “وانیل” را به پنبه ای آغشته کرده ، درون یخچال بگذارید ، بوی دلپذیری ایجاد خواهد کرد .
  4. هم چنین می توانید مقداری جوش شیرین را در ظرفی ریخته ، درون یخچال بگذارید تا بوی نامطبوع یخچال گرفته شود .
  5. سطح داخلی یخچال و فریزر را با ترکیبی از آب و جوش شیرین نیز می توانید شست و شو دهید .
  6. چندین برگه روزنامه را به صورت گلوله درآورید و آن را برای مدت چند روز داخل یخچال و فریزر قرار دهید . پس از برداشتن روزنامه ها با ترکیب آب و سرکه داخل یخچال را بشویید .
  7. همچنین می‌توانید برای رفع بوی بد یخچال مقداری جوش شیرین یا قهوه آسیاب شده را داخل یک ظرف در باز ریخته و درون یخچال بگذارید .
  8. علاوه بر این موارد می توانید مقداری پنبه را داخل وانیل خیس کرده و آن را برای چند روز داخل یخچال و فریزر بگذارید .
  9. از شستشوی دوره ای و هر چند وقت یکبار یخچال غافل نشوید .

بوی بد یخچال

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .