مردی با بیش از 100 همسر !!!

مردی با بیش از 100 همسر !!!

“آبومبی دوم “یازدهمین پادشاه از سلسله “بافوت”‌ در کامرون است که نزدیک به 100 همسر دارد .

“آبومبی دوم” یازدهمین پادشاه از سلسله “بافوت”‌ (بافوت نام منطقه ای در کشور کامرون است) در کامرون است که نزدیک به 100 همسر دارد . البته همه این همسران را او شخصا اختیار نکرده است . طبق سنتی که برای پادشاهان در کامرون وجود دارد ؛ زمانی که یک پادشاه یا در زبان محلی “فون” فوت می‌کند جانشین او همسرانش را به ارث می‌برد و سپس با ملکه ازدواج می‌کند .

100-hamsar1

شبکه خبری “سی ان ان” با انتشار گزارشی تصویری به موضوع چند هسمری پادشاه کامرون پرداخته و می‌نویسد ، شاهزاده “نیکسون” از سلسله “بافوت”‌ اشاره می‌کند که این زنان پادشاه هستند که در پشت پرده و در همراهی با او سبب می‌شوند تا پادشاه نقش واقعی خود را پیدا کند . او در این باره می گوید ، “ملکه نقش مهمی در زندگی یک پادشاه دارد” .

ملکه “کنستانس” همسر سوم پادشاه “آمبوبی” نیز می‌گوید که پشت سر هر مرد موفق قطعا یک سر سخت حضور دارد . او در ادامه می‌افزاید ، “طبق سنت ما زمانی که شما پادشاه هستید همسران بزرگتر به آموزش پادشاه بعدی می‌پردازند” .

100-hamsar2

سی ان ان در ادامه به نقل از پادشاه “آمبوبی دوم” به تضاد بین سنت و مدرنیته در کامرون اشاره کرده و می‌نویسد ، “در طول دوران استعمار تفاوت هایی از ارزش های سنتی ما با ارزش های مدرن غربی به وجود آمد ؛ نقش من آن است که با پیدا کردن راهی این دو را با یکدیگر ترکیب کنم و میوه توسعه و مدرنیته را بدون از بردن فرهنگ کامرونی به مردم بچشانم . بدون یک فرهنگ شما انسان نیستید بلکه شما به حیوان تبدیل خواهید شد” .

سی ان ان در پایان اشاره می‌کند که همه همسران جوان پادشاه به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند .

گالری تصاویر پادشاهان قدیمی بافوت .

100-hamsar3

100-hamsar4

100-hamsar5

100-hamsar6

100-hamsar7

100-hamsar8

100-hamsar9

100-hamsar10

منبع : پایگاه خبری آفتاب .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .