نگهداری صحیح از جاروبرقی

نگهداری صحیح از جاروبرقی

در این بخش سعی شده نکاتی پیرامون نحوه استفاده صحیح و نگهداری یکی از وسایل کاربردی و مهم منزل بیان شود . جارو برقی یکی از وسایل کاربردی منزل در حال حاضر محسوب می شود که با توجه به سختی کار با جارو های دستی و منسوخ شدن این نوع از جاروها و همچنین صدماتی که استفاده از این نوع جاروها به بدن وارد می کند ، امروزه بسیار رایج شده است . برای استفاده بهتر و صحیح از جارو های برقی و نگهداری هرچه بهتر آن ها می بایست به نکات زیر توجه کنید .

  1. توجه داشته باشید جاروبرقی همیشه کاملا تمیز باشد و لوله های آن گرفتگی نداشته باشد تا به موتور فشار نیاید .
  2. از جارو کردن آشغال های مرطوب ، سیگار روشن یا چیزهای بزرگ و تیز خودداری کنید ؛ زیرا آشغال درشت مکش جاروبرقی را کم می کند و به موتور آن فشار وارد می کند .
  3. جاروبرقی را نزدیک لوازم گرمازا نگذارید .
  4. پیش از باز کردن جاروبرقی ، حتما دو شاخه آن را از برق بیرون بکشید .
  5. از کار یکسره و زیاد با جاروبرقی جدا پرهیز نمایید ، زیرا کار در درازمدت موتور آن را داغ کرده و از عمرش می کاهد .
  6. برای نظافت هر بخش از منزل ، مانند فرش ، موکت یا مانند آن حتما از درجه متناسب همان استفاده کنید .
  7. برای استفاده از جاروبرقی و طولانی شدن عمر آن ، کیسه جاروبرقی را به موقع عوض کنید ، اگر کیسه کاغذی است آن را عوض کنید و در صورتی که کیسه پارچه ای است قبل از اینکه به طور کامل پر شود ، آن را خالی کنید و هر چند مدت یکبار کیسه را خوب شست و شو دهید .
  8. سالی یکبار نیز صافی جاروبرقی را تمیز کنید و بالاخره بعد از هربار استفاده ، قسمت های خارجی جارو را با پارچه مرطوب تمیز کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .