پشتکار ، کلید طلاِیی دربهای توفیق

پشتکار ، کلید طلاِیی دربهای توفیق

یکی از دوستان متخصص برای بدست آوردن فرمولاسیون ماده ای که در صنایع آرایشی و بهداشتی مصرف گسترده ای داشت ، با صرف بیش از دو سال وقت و هزینه های قابل توجه ، حدود سه هزار بار آزمایشی را تکرار کرده بود و این در شرایطی بود که حتی در پاره ای از اوقات هزینه های روزمره خانواده اش را نیز به سختی تامین می کرد و از این نظر کاملا تحت فشار بود . سرانجام با موفقیت به فرمولاسیون ماده مورد نظر دسترسی یافت و با فروش آن در شرایط اقتصاد مناسبی قرار گرفت . زمانی که با وی به صحبت نشسته بودم ، او از ابزار فرهنگی پشتکار به عنوان کلید طلایی درب های توفیق نام برد و عقیده داشت به هر کاری که برای رسیدن به موفقیت دست بزنید برحسب ظرفیت های بالقوه آن کار نیاز به پشتکاری متناسب و درخور دارید .

به عبارت دیگر برای آزادسازی انرژی های نهفته در کارها و رسیدن به بلوغ بهره برداری ، پیوستگی ، تلاش و کوششی که به کار می برید باید متناسب با میزان انرژی های نهفته در آن کار باشد . دوست ما درست می گفت ، اصرار و پافشاری در ادامه تلاش و کوشش برای رسیدن به توفیق ، در هر امری از اصول اساسی به توفیق رسیدن است .

یادتان باشد که هیچ مشکلی ماندگار نیست و عمر سختی ها برای رسیدن به اهداف کوتاه است . با توکل ، امیدواری ، پشتکار و تلاش برای حل مشکلات خود جدا اقدام کنید . از شکست های کوچک یک پیروزی بزرگ بسازید . شما هیچ عیب و ایرادی ندارید و فقط در محدوده زمانی نامطلوبی قرار گرفته اید . حال این شرایط نامطلوب را چه کسانی برای شما ظاهر کرده اند ؟ و یا چطور شد که ظاهر گردید ؟ اصلا مهم نیست . مهم این است که اگر به تولید انرژی های مثبت همت گمارید، سرانجام حجم عظیمی از انرژی های تولیدی خواهید داشت که قادر خواهند بود ، شما را از این شرایط نامطلوب نجات دهند .

برخیزید و با مرور گذشته و درک نقاط ضعف آن ، با تنظیم برنامه های منطقی ، هرچند که کوچک باشد ، اندک اندک راه خود را به سوی موفقیت بگشایید . همیشه راه برای حل مشکلات موجود است . باز هم فکر کنید و ناامید نشوید . شکست وجود خارجی ندارد . تحمل ، صبر و پشتکار شما که تمام شد ، شکست می آید . زمانی که این ابزارهای فرهنگی متعالی در شما به فراوانی یافت می شود ، شکست وجود خارجی نخواهد داشت . باور کنید عین واقعیت را می گویم .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .