چند روش برای ایجاد روابط زناشویی پایدار و شاد

چند روش برای ایجاد روابط زناشویی پایدار و شاد

وقتی که زوج ها برای اولین بار با هم هستند ، همه چیز جدید و هیجان انگیز است . آن ها از نواقص کم یکدیگر ، چشم پوشی میکنند . با این حال پس از مدتی ، نق زدن ها به جای شنیدن ها شروع می شود ، خیلی مواقع شما چیزهایی که باید بشنوید را نمی شنوید و حتی بعضی حرف ها را اشتباه می شنوید . اگر رابطه شما به این شکل پیش رود ،

  1. آرام باشید و با صداقت پیش بروید تا همه چیز تغییر کند . شناسایی یکدیگر در آغاز رابطه سبب ایجاد علاقه و کشش می گردد ، پس قبل از شروع رابطه متعهد باشید . حقیقت این است که این تعهد برای هر دو شماست ، این کار ساده نخواهد بود ولی امکان پذیر است . گذشت ، فراموش کردن گذشته و سپس شروع به ابراز علاقه بترتیب بسیار مهم هستند . فقط بر روی مسائل خصوصی و روابط شخصی تان ، متمرکز شوید و چیزهای بی اهمیت را کنار بگذارید و صبور باشید .
  2. تعیین برنامه زمانی و برنامه ریزی صحیح و با کیفیت . ساعات و زمان با هم بودن اهمیتی ندارد آن چیزی که مهم است کیفیت بالای با هم بودن است . این زمان بندی در پرتو برنامه های با کیفیت می تواند در کنار دوستان ، شام در بیرون و یا حضور در یک رویداد ورزشی باشد ، همچنین با هم به تماشای فیلم مورد علاقه نشستن یک گزینه ی دیگر است . فعالیت مهم نیست بلکه واقعیت اینجاست که شما با هم از انجام آن کار لذت ببرید . افرادی که برنامه های شلوغ و بین کاری ، خانوادگی ، مربوط به خانه ، ماموریت یا هر کار دیگری دارند ، به سختی می توانند زمانی را به همسر خود اختصاص دهند . فقط در صورتی که شما روزی مشخص و برنامه ریزی شده را در تقویم خود به همسرتان و در کنار او بودن اختصاص دهید ، می تواند حسن نیت خود را در رابطه تان به اثبات برسانید ،در روزی که از پیش تعیین کرده اید تاخیر نداشته باشید و سعی کنید به تمام برنامه ریزی که انجام داده اید عمل کنید ؛ مگر اینکه شرایطی غیر مترقبه پیش آید .
  3. توان مراقبت کردن . هنگامی که کودکی مریض است ، پزشکان به شما خواهند گفت ، محبت و مراقبت عاطفی پدر و مادر به سرعت سبب پشت سر گذاشتن بحران بیماری او خواهد شد . این روابط ساده است با محبت به همسر خود در هنگام بیماری ، تفاوت زیادی را در همسرتان برای پاسخگویی ابراز علاقه خود ، دریافت خواهید کرد . در هنگام بیماری همسرتان ، بیش از پیش به او دلگرمی عاطفی بدهید چراکه او نیازمند محبت شماست .
  4. غافلگیر کردن . اگر شما و همسرتان برای شام برنامه ریزی نکرده اید ، همدیگر را غافل گیر نمایید . برای مثال ، اگر همسر شما عاشق سینماست است ، از قبل ، بلیط بخرید و یا اگر کنسرت دوست دارد ، بلیط ها را جلوتر تهیه کنید و بهترین صندلی ممکن را بگیرید . برای ایام و روز و شب های تعطیل برنامه ریزی کنید و جهت رفتن به محلی که از پیش و بدون اطلاع قبلی او برنامه ریزی نموده اید اصرار کنید . وقتی پرسید کجا می روید ، به راحتی پاسخ دهید ، “من یک سورپرایز برای تو دارم” . می دانم که عاشق تماشای فیلم هستی پس بلیط تهیه کردم و یا می دانم که ما برای رفتن به شام برنامه ریزی کرده بودیم ، اما من می خواستم تو را با چیزی غیر از آن  و خاص تر غافلگیر کنم . من بلیط های دیدن گروه های مورد علاقه در کنسرت را خریده ام . نظر و عقیده تو درباره سورپرایز عاشقانه من چیست؟!! .
  5. جلوگیری از بحث .  اگر شما می دانید که با همسرتان در مورد موضوعات خاص ، تفاوت نظر دارید ، تا حد امکان از آن موضوعات دوری کنید . به عنوان مثال اگر شما یک جمهوری خواه هستید و همسرتان یک دموکرات است ، احتمالا باید از سیاست دوری کنید . شما باید با شناسایی موضوعات جدیدی که سبب بحث می گردد ، قبل از آغاز آن ها ، این نوع مکالمات را متوقف کنید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .