چگونه به حرف آقایان گوش دهیم !!!

چگونه به حرف آقایان گوش دهیم !!!

توصیه هایی برای اینکه چگونه به حرف آقایان گوش دهیم …

  • توصیه اول ؛ وقتی مردی احساساتش را بیان می کند ، صحبت او را قطع نکنید .

وقتی حین گفتگو صحبت یک مرد را قطع می کنید ، حواس او موقتا منحرف می شود و نمی تواند بر احساسات خود تمرکز کند . مردها هدف محورند ، بنابراین وقتی شروع به فکر کردن می کنند ، دوست دارند فرآیند فکر کردن خود را به پایان برسانند . مردها باید احساس کنند که کارشان را درست انجام می دهند و هنگامی که صحبت آن ها را قطع می کنید ، تصور می کنند که می گویید ؛ “داری اشتباه می کنی” . در نتیجه بدون اینکه حرف همسر خود را قطع کنید ، به او گوش کنید . اگر همسرتان می خواهد در مورد چیزی حرف بزند ، به او اجازه صحبت کردن دهید و قبل از پاسخ دادن منتظر بمانید تا حرف هایش تمام شود .

این نکته خیلی مهم است که وقتی همسرتان برای نفس کشیدن و یا تمرکز یک لحظه مکث می کند ، شروع به صحبت نکنید و نگویید ؛ “فکر کردم حرفت تموم شد” . از او بپرسید ؛ “دیگه چیزی نیست که بخوای به من بگی ؟” یا “در مورد این مسئله دیگه چی دوست داری بگی؟” و غیره و بدین ترتیب مطمئن شوید که همه چیز را گفته است سپس ، وقتی حرف های او تمام شد ، شما فرصت دارید تا احساسات خود را بیان کنید . البته تاکید داشته باشید که او نیز حرف شما را قطع نکند . این بدین معنی نیست که هر وقت صحبت می کنید ، باید به طور نوبتی سخنرانی های طولانی بکنید . ولی در لحظات اولیه گفتگو برای بیان احساسات یا عنوان کردن یک مسئله خاص ، به خاطر داشتن این نکته می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد .

  • توصیه دوم ؛ هنگامی که همسرتان احساساتش را بررسی می کند ، صبور و با حوصله باشید .

شش حالت متفاوت احساسی را در یک زمان تجربه می کنید که به صورت لایه لایه روی هم جمع شده اند ، این لایه های احساسی عبارتند از ؛

  1. عصبانیت ، تقصیر و گناه ، خشم و تنفر .
  2. رنجش و ناراحتی ، اندوه ، دلتنگی و ناراحتی .
  3. ترس ، نگرانی و نا امیدی .
  4. تاسف و پشیمانی ، همدلی ، تفاهم و احساس مسئولیت .
  5. اهداف و مقاصد ، راه حل ها ، تمایلات و آرزوها .
  6. عشق و محبت ، حق شناسی ، قدردانی و بخشندگی .

وقتی چیزی باعث ناراحتی شما می شود ، معمولا احساساتی مانند عصبانیت و رنجش که در لایه های بالاتر و نزدیک تر به سطح هستند را تجربه می کنید . احساسات ما مانند طبقات یک ساختمان بر روی هم قرار گرفته اند . اولین طبقه از خشم ، تقصیر و تنفر ساخته شده است . به گونه ای که می توانیم در برابر حملات احساسی یا هنگام محروم شدن از محبت از خود محافظت کنیم . رنجش و ناراحتی ، اندوه و دلتنگی و نا امیدی که ضعیف تر و حساس تر هستند ، در طبقه زیرین جای دارند . رنجش و ناراحتی بر روی احساساتی چون ترس ، نگرانی و نا امنی که آسیب پذیر هستند ، سرپوش می گذارند . همانطور که از این احساسات پرشور فاصله گرفته و به محور مرکزی نزدیک تر می شوید ، می توانید احساس پشیمانی داشته باشد و هم چنین می توانید مسئولیت درک کردن حقیقت تجربیات خود را بر عهده بگیرید . سپس به منظور اجاد تغییر و تحول در احساسات خود با اهداف و آرزوهایتان ارتباط برقرار می کنید و بالاخره به عشق و محبت می رسید که در پس همه عصبانیت ها ، آزردگی ها ، ترس ها و افسوس ها نهفته است . احساسات دیگر در واقع نوعی واکنش ساده هستند که وقتی چیزی در توانایی دوست داشتن یا دوست داشتنی بودن ما مداخله می کند ، بدین شکل از خود واکنش نشان می دهیم .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .