چگونه زیباترین عروس باشیم

چگونه زیباترین عروس باشیم

شاید مهمترین عاملی که باعث می شود شما زیباترین عروس باشید ، نداشتن استرس است ، اما نکات دیگری هم هست که به شما کمک می کند ستاره مجلس عروسی خود باشید .

  1. یک ماه قبل از مراسم ، خوردن مولتی ویتامین را با نظر دکتر و زیر نظر او شروع کنید . البته خوردن قرص های Zinc (روی) هم به درخشندگی مو و براق شدن ناخن هایتان کمک می کند . در ضمن این عنصر برای پوست خیلی لازم است .
  2. در این ماه سعی کنید با تمام استرسی که برای حجم زیاد کار برایتان پیش می آید کنار بیایید و هر شب سر ساعت 11 بخوابید . کم خوابی اغلب پوست را خراب می کند و در کنار استرس زیاد ، باعث ایجاد تبخال و جوش می شود . پس مراقب خودتان و نگرانی هایتان باشید .
  3. اگر قسمت هایی از پوستتان سفیدی و لطافت لازم را ندارد ، بهترین فرصت است که شروع کنید ، با کرم های لایه بردار این نواحی را لایه برداری کنید تا پوست جدیدی جای آن پوست مرده ، ضخیم و سیاه را بگیرد .
  4. آب زیاد بنوشید . نوشیدن آب به مقدار زیاد باعث می شود هم پوست هیدراته یا آب رسانی شود و هم اینکه سموم از بدنتان دفع شود و پوست شفافی پیدا کنید .
  5. در این یک ماه از لوازم آرایشی مخصوصا کرم پودر کمتر استفاده کنید . اجازه بدهید ، منافذ به پوست هوارسانی کنند .
  6. اگر قبل از عروسی موهایتان را زیاد رنگ کرده اید و آسیب دیده است ، آنها را المنت کنید . این کار را به آرایشگر خود بسپارید .
  7. پوست خود را آب رسانی کنید . علاوه بر نوشیدن آب می توانید از ماسک های طبیعی میوه یا از کرم های آب رسانی که در بازار موجود هستند ، استفاده کنید .
  8. سعی کنید از میوه هایی که برای پوست بسیار مفید هستند بیشتر تناول کنید . میوه هایی همچون موز ، سیب ، انبه ، پرتقال ، توت فرنگی ، گریفورت که سرشار از ویتامین های B ، C و پتاسیم و نیز آنتی اکسیدان هستند و برای شادابی مو موثرند .
  9. خود را در استفاده از مواد خوراکی با طبع گرم مثل انواع شیرینی جات و شکلات های کاکائویی ، ترشی جات حاوی سیر و … محدود کنید .
  10. و توصیه ی آخر ؛ یکی از مهم ترین عوامل برای زیبا ماندن در شب عروسیتان کیفیت و ماندگاری مواد آرایشی می باشد که مستلزم این است که آرایشگر شما شناخت کافی از برند لوازم و مواد مصرفی آرایشی داشته باشد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .