گذشت در زندگی مشترک

گذشت در زندگی مشترک

معمولا در زندگی انسان ها شرایطی پیش می آید که گاهی منجر به اختلافات بین زنان و مردان می شود و همچنین باعث غضب ، عصبانیت ، تندخویی ، پرخاشگری و … در یکی از افراد یا در دو نفر می شود . در چنین شرایطی زنان و مردان باید توجه داشته باشند اگر یکی از آن ها کنترل خویش را از دست داد دیگری کوتاه بیاید و گذشت کند . برخی به اشتباه این کوتاه آمدن را به زیان خود حساب می کنند و آن را با تسلیم شدن ، اختیار نداشتن ، بدشدن و … یکسان می دانند ، در نتیجه تصمیم به مقاومت و انجام عکس العمل نسبت به همسرشان می گیرند و همانند همتای زندگی خویش حالت پرخاشگری ، عصبانیت و … را از خود بروز می دهند . این گونه افراد باید بدانند که کوتاه آمدن در مواقع اختلاف کمک به پایداری خانواده ، کمک به جلوگیری از گسترش اختلاف ، کمک به همسر ، کمک به تعادل خانواده ، کمک به کم کردن اختلافات ، کمک به تفاهم کردن و … محسوب می گردد .

تصور کنید دو اتوموبیلی با سرعت خیلی زیاد در جهت مخالف همدیگر حرکت کنند و بر اثر خطای یکی یا هر دو راننده ، آن ها با همان سرعت برخورد کنند ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟!! بدون شک تلفات جانی و مالی این تصادفات غیرقابل تصور خواهد بود . امکان دارد تمام سرنشین های هر دو اتوموبیل کشته شوند و یا نقص عضو و … گردند .

برخوردهای توام با خستگی ، پرخاشگری و غضب زوج ها با یکدیگر دقیقا شبیه تصادف اتوموبیل های ذکر شده است . امکان دارد چنان خسارتی بر خانواده وارد کند که جبران آن دیگر امکان پذیر نباشد .

بنابراین کوتاه آمدن از ناحیه یکی از همسران در اینجا به معنای فداکاری و نجات دادن خانواده است .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .